ساپینتو: نگذاشتند استقلال قهرمان لیگ شود

سرمربی استقلال گفت: ما شایسته قهرمانی لیگ بودیم اما این اجازه را به ما ندادند.

ساپینتو: نگذاشتند استقلال قهرمان لیگ شود

به گزارش تیترکوتاه، ریکاردو ساپینتو بعد از برد پر گل ۷ بر یک استقلال مقابل تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر، در نشست خبری گفت: درباره بازی خیلی نیازی به توضیح اضافی ندارد. ما در همه موقعیت‌ها بهتر بودیم و مقابل یک تیم خوب یک نتیجه تاریخی بدست آوردیم.

وی افزود: دوباره می‌گویم اجازه ندادند ما قهرمان شویم. ما استحقاق قهرمانی را داشتیم و شاید یک روز اجازه بدهند ما قهرمان شویم. اما ما به جنگیدن ادامه می‌دهیم. به تیمم افتخار می‌کنم که بازی فوق العاده‌ای داشتند. از تماشاگران تشکر می‌کنم و این باورنکرنی بود که هواداران تراکتور بیشتر از ما بودند. باشگاه باید به این موضوع توجه کند چون در برخی شهرهای دیگر به هوادارن ما بلیت کمی می‌دهند اما این اتفاق امروز دیگر نباید تکرار شود انگار تراکتور در خانه بازی می‌کرد. از هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند و از تیم ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم و کسانی هم که نیامدند شاید نیاز داشتند بعد از این فصل به استراحت بپردازند.

سرمربی استقلال در ادامه گفت:  دوباره می‌گویم اجازه ندادند ما قهرمان شویم؛ ما مستحق قهرمانی بودیم. شاید یک روز این اجازه را به ما بدهند. به پرسپولیس و سپاهان احترام می‌گذارم، اما این حق را دارم که نظرم را داشته باشم. نمی‌توانم به تیمی تبریک بگویم که شایسته قهرمانی نبود. اگر عدالت در مسابقات بود ما قهرمان بودیم.

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها