رکورد شگفت انگیز استقلال در خط حمله

رکورد شگفت انگیز استقلال در خط حمله

هفت گل استقلال به تراکتور، بهترین خط حمله لیگ را به این تیم در هفته آخر رساند.

به گزارش تیترکوتاه، زدن ۵ گل سپاهان به پیکان در هفته ۲۹ رقابت های لیگ برتر، بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار شاگردان مورایس قرار داد تا آنها در کنار شانس قهرمانی ، به دنبال بهترین خط حمله و بهترین گلزن رقابت ها هم باشند. 

ولی مورایس و هیچ هواداری فکرش را هم نمی کرد تیم ساپینتو در روز آخر تراکتور را با هفت گل شکست دهد و سنگین ترین شکست تاریخ این تیم برابر استقلال در روز آخر رقم بخورد تا نبرد این دو پرتغالی به نفع مرد آبی پوش در بهترین خط حمله لیگ به پایان برسد و استقلال تنها تیم لیگ برتر باشد که عدد ۵۰ را رد کرده است.  آنها ۵۲ گل در لیگ به ثمر رساندند که ۳ گل بیش از سپاهان دیگر تیم تهاجمی لیگ بود.

زدن سه گل توسط قایدی و فوتیال شناور آبی ها در شب بد اخباری و تراکتوری ها نتیجه ای را در ورزشگاه آزادی رقم زد که تکرارش شاید به این زودی ها و یا هیج وقت در فوتبال ایران تکرار نشود. 

قایدی که تا لحظات آخر لیگ به همراه مغانلو در صدر جدول گلزنان قرار داشت، فاصله چمن ورزشگاه تا رختکن را با آقای گلی طی کرد، ولی گل مغانلو در وقت های اضافه آقای گلی کاپیتان استقلال در این بازی را از او گرفت تا هت تریک تاریخی او با جشن آقای گلی همراه نباشد، هر چند بهترین خط حمله لیگ را به استقلال رساند.

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار