حمایت جامعه جهانی برای بازگشت آوارگان سوری به کشورشان

وزیر امورخارجه بر ضرورت جلب حمایت جامعه جهانی برای کمک به بازسازی و آماده سازی شرایط برای بازگشت آوارگان سوری به کشورشان تاکید کرد.

حمایت جامعه جهانی برای بازگشت آوارگان سوری به کشورشان

به گزارش تیترکوتاه؛ حسین امیر عبداللهیان در دیدار گیر پترسون نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در امور سوریه با ایشان، از تلاش نماینده ویژه دبیر کل برای کمک به برقراری صلح و ثبات در سوریه قدردانی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار آخرین تحولات منطقه‌ای و بین المللی مرتبط با سوریه و در پرتو تحرکات اخیر دیپلماتیک، خصوصاً نشست‌های چهارجانبه اخیر جمهوری اسلامی ایران، روسیه، سوریه و ترکیه، بویژه نشست اخیر وزرای امور خارجه چهار کشور در خصوص راه حل سیاسی بحران سوریه را تبیین کرد.

امیر عبداللهیان با اشاره به سفر موفق رئیس جمهور کشورمان به سوریه، انجام این سفر را نشانه‌ای از ورود این کشور به مرحله‌ای از امنیت پایدار ذکر کرد و بر ضرورت جلب حمایت جامعه جهانی برای کمک به بازسازی و آماده سازی شرایط برای بازگشت آوارگان سوری به کشورشان تاکید کرد.

گیر پترسون نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در امور سوریه نقش ایران را در مبارزه با تروریسم و کمک به امنیت منطقه و سوریه ستود.

پترسون اقدامات و تحرکات خود بعنوان نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد در امور سوریه در حوزه‌های مختلف را تشریح کرد.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس


    و این در حالی است که ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه جامعه جهانی همه جانبه از تروریست ها در سوریه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها