آغاز به‌کار نمایشگاه ایران اکسپو از امروز

پنجمین دوره نمایشگاه توانمندی‌ های صادراتی ایران اکسپو آغاز به کار کرد.

آغاز به‌کار نمایشگاه ایران اکسپو از امروز

مراسم  افتتاحیه پنجمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز ۱۷ اردیبهشت با حضور نیازی سرپرست وزارت صمت، علیرضا پیمان پاک معاون وزیر و رییس سازمان توسعه تجارت، جمعی از نمایندگان مجلس، مدیران و معاونان وزارت امور خارجه و فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران افتتاح شد.

طبق گفته رئیس شورای سیاست گذاریِ نمایشگاه، انعقاد قرارداد برای افزایش یک میلیارد دلاری صادرات کشور از جمله اهداف این نمایشگاه است.

 در این نمایشگاه که تا ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت حدود ۸۰۰ شرکت داخلی و خارجی حضور دارند. در این نمایشگاه ۱۲ گروه کالایی شامل ساختمان، تجهیزات‌پزشکی و دارو، لوازم خانگی، چرم و پوشاک نساجی، صنعت مواد‌غذایی، صنایع‌دستی، کشاورزی، خدمات فنی و مهندسی، پتروشیمی، معدن، انرژی، صنعت و دانش‌بنیان محصولات خود را عرضه می‌کنند.

گفتنی است این رویداد در فضایی بالغ بر ۵۰ هزار متر مربع در ۱۵ سالن نمایشگاهی، با میزبانی ۷۰ هیات تجاری در حال برگزاری است.

علیرضا پیمان‌پاک رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفته تخمین زده می‌شود بیش از ۲ میلیارد دلار به واسطه برگزاری این نمایشگاه به درآمد‌های صادراتی کشور اضافه شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها