‌وزارت تعاون دستگاه برتر «مدیریت اسناد» شد

در آیین روز اسناد ملی و میراث مکتوب از «وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی» به عنوان دستگاه برتر در زمینه «مدیریت اسناد» تقدیر شد.

‌وزارت تعاون دستگاه برتر «مدیریت اسناد» شد

در آیین روز اسناد ملی و میراث مکتوب که با شعار «اسناد ملی، حافظه ماندگار ملت» در سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد، از اهداگران دستگاه‌ها و آرشیویست‌های برتر تقدیر شد.

در این آیین از وزارت «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» (سید سعید سعادت‌آگاه رییس اداره اسناد و مکاتبات وزارتی)، وزارت «نیرو»، «وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی»، « وزارت جهاد کشاوزی»، «وزارت آموزش و پرورش»، «سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور» و «شهرداری تهران» به عنوان دستگاه‌های برتر تقدیر شد.

متن تقدیرنامه «علیرضا مختارپور» رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی که به «سید سعید سعادت» رییس اداره اسناد و مدارک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهدا شد، به این شرح است:

هدف سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گردآوری و حفظ اسناد ملی و تاریخی کشور به عنوان هویت و میراث ماندگار، تنظیم و توصیف و اطلاع‌رسانی به منظور افزایش همبستگی و وحدت ملی مردم ایران زمین در پاسداشت فرهنگ و تمدن غنی کشور عزیزمان است.

با عنایت به این که وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی در سال ۱۴۰۲ در مدیریت و ساماندهی امور اسناد و انتقال اسناد و مدارک ارزشمند و آرشیوی به این سازمان عملکرد ممتاز داشته و به عنوان دستگاه برتر انتخاب شده است، بدین وسیله از خدمات ارزشمند جنابعالی و کارشناسان محترم اسناد آن وزرات در اجرای قانون اسناد ملی ایران تقدیر و تشکر می‌کنم.

توفیق روزافزون‌تان را در مسیر حفاظت از هویت ملی از درگاه لایزال حق تعالی مسئلت دارم.

 

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها