امید عالیشاه گفت: من نمیدانم ادمین این پیج و کانالها چه کسی یا کسانی هستند اما همه را تحت فشار میگذارند. از بازیکن و مربی بگیرید تا مدیریت و این اصلا قشنگ نیست.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود مشکلاتی که داریم برای بازی فردا آماده ایم هر چند بدقولی مسوولان باشگاه باعث شده تا مشکلاتی گریبان گیر پرسپولیس شود.