سرپرست اسبق دبیر کلی فدراسیون فوتبال در مورد سیستم مدیریت فوتبال کشور گفت: در فوتبال ما به علت حضور مدیران نالایق، سیستم دلالیسم حاکم است و میبینیم که همین مسایل باعث افزایش قرارداد بازیکنان شده است.
تیمهای لیگ برتری بهدنبال جذب بازیکنان جدیدی برای فصل پیشرو هستند و در این بین بهطور طبیعی اخبار نقلوانتقالات دو تیم پرطرفدار پایتخت بیش از سایر تیمها مورد توجه قرار میگیرد.