پرسپولیس سالها از پروسه «گشتن دنبال مربی» فارغ بود اما طی یک سال اخیر این سومین بار است که این پروسه حوصله سربر برای این باشگاه شروع شده و اصلاً مشخص نیست فرجام خوشی داشته باشد.
پرسپولیس ۳ بازیکن خود را در بازی مقابل نساجی در اختیار ندارد. لوکاس ژوائو و امید عالیشاه مصدوم هستند و میلاد محمدی با هماهنگی کادر فنی به مرخصی رفته است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامهای به فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه باید از تیم قطری در لیگ نخبگان آسیا در کشور ثالث میزبانی کند.