کد خبر: ۵۰۴۶۲۶
۲۱ خرداد ۱۴۰۵ ۰۶:۲۹

قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا: به شرارت آمریکا پاسخ قاطع می‌دهیم

قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا اعلام کرد: به هرگونه تجاوز و شرارت ارتش آمریکا در منطقه، پاسخ کوبنده می‌دهیم.
قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا: به شرارت آمریکا پاسخ قاطع می‌دهیم

قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) اعلام کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به هرگونه تجاوز و شرارت ارتش متجاوز و تروریست آمریکا در منطقه، پاسخ کوبنده و قاطع می‌دهند.

از ساعاتی پیش دور جدید حملات‌ آمریکا علیه ایران با حمله به برخی مناطق در نوار ساحلی جنوب کشور آغاز شده است.

در همین حال قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا اعلام کرد: از این لحظه به دلیل ناامنی در منطقه، تنگه هرمز برای تردد هر نوع شناور اعم از نفتکش و تجاری بسته اعلام می‌گردد و هرگونه تردد مورد اصابت قرار خواهد گرفت.

پس از بشته شدن تنگه هرمز نیروی دریایی سپاه اعلام کرد دو کشتی متخلف که قصد عبور از تنگه هرمز را داشتند مورد اصابت قرار داده است.

اخبار
  • آخرین اخبار
  • پربازدید
  • پربحث
+ بیشتر