علیرضا معصومزاده؛ فرمانده آتشنشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری (اچ.سی.کراس) حین حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس، بهعلت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شده بهشدت با تابلوهای راهنمایی و درختان کنار بزرگراه برخورد کرد که در پی آن دو نفر از سرنشینان بهسختی مجروح و داخل اتاقک خودرو گرفتار شدند.
وی افزود: آتشنشانان بلافاصله پس از ایمنسازی اولیه، قطع برق خودرو و رعایت الزامات ایمنی، در حضور عوامل اورژانس، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی اقدام به فضاسازی و آزادسازی مصدومین از داخل خودرو کردند.
این فرمانده آتشنشانی تصریح کرد: امدادگران اورژانس پس از معاینه مصدومان این حادثه اعلام کردند که یک زن جوان از سرنشینان خودرو بر اثر شدت جراحات وارده فوت شده است و سرنشین دیگر خودرو که مردی جوان بود، دچار آسیبدیدگی شده است که این مرد مصدوم بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت.
معصومزاده بیان کرد: نیروهای آتشنشانی در ادامه عملیات خود برای جلوگیری از حوادث ثانویه اقدام به ایمنسازی محل حادثه کردند و سپس خودرو را به محل امنی انتقال دادند.
بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ علت بروز این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهور اعلام میشود.