کد خبر: ۴۱۵۶۴
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۰۲

ببینید/ بنر هشداری که توجه مردم را جلب کرد

پس از ماجرای متروپل آبادان، و افشای غیر رسمی اسامی ساختمانهای ناامن تهران، شهرداری و آتش نشانی، روز گذشته بنری روی ورودی این ساختمانها نصب کردند و به شهروندان هشدار دادند از هر گونه تردد به این ساختمانها "جدا " خودداری کنند.
ببینید/ بنر هشداری که توجه مردم را جلب کرد

اما نکته مضحک ماجرا اینجاست برخی از این ساختمانها، ادارات دولتی فعال و پرتردد هستند مثل اداره مالیات، و معلوم نیست تکلیف مراجعین برای انجام کارهای اداری در این اداره ها چه می‌شود؟

یعنی مردم مراجعه نکنند؟ پس چی کار کنند؟

بنر هشداری که در فضای مجازی پربازدید شد