کد خبر: ۳۱۷۷۸
۱۹ فروردين ۱۴۰۱ ۱۶:۴۳

احضار دوباره سرخابی‌ها به کمیته اخلاق

کمیته اخلاق فدراسیون از مدیران عامل، مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال جهت بررسی موضوع صدور بیانیه‌ها از سوی دو باشگاه دعوت به عمل آورد.
احضار دوباره سرخابی‌ها به کمیته اخلاق

بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به دنبال صدور بیانیه‌های متعدد از سوی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال پس از صدور احکام انضباطی و رفتار‌های تحریک آمیز این دو باشگاه در فضای رسانه‌ای و مجازی که می‌تواند منجر به تشویش اذهان عمومی شود، مدیران عامل و مسئولین رسانه‌ای و روابط عمومی این دو باشگاه به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دعوت شدند و می‌بایست طبق ابلاغ صورت گرفته روز شنبه به دفتر کمیته اخلاق مراجعه نمایند.

اخبار
  • آخرین اخبار
  • پربازدید
  • پربحث
+ بیشتر