قرار است امروز در صحن علنی مجلس، صلاحیت یوسف نوری، سومین گزینه پیشنهادی رئیسجمهور برای سکانداری وزارت آموزش و پرورش بررسی شود.
در بخشی از صحبت ها با وزیر پیشنهادی آموزش و پروش از وی در خصوص رتبه بندی معلمان سوال شد که در ادامه نظر نوری را درباره این مورد میخوانید.
نظرتان درباره رتبهبندی معلمان چیست؟
رتبهبندی معلمان باید اجرا شود و در یک برنامه کوتاه مدت و میان مدت نیز باید اینکه رتبهبندی چه تأثیری بر مربیان، متربیان و نظام آموزشی داشته است، بررسی شود.
یادمان نرود که در همین دوره کرونا، معلمان بعد از کادر درمان، جزو گروههایی بودند که در سنگر علم و دانش تلاش بسیاری کردند تا دانشآموزان از نعمت آموزش محروم نشوند.