کد خبر: ۲۴۲۰۷
۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ۲۰:۵۷

مدافع استقلال: آینده‌ام رو به تباهی رفت

سیاوش یزدانی گفت: از باشگاه به من می‌گفتند خیالت راحت سربازی‌ات را درست می‌کنیم. آینده‌ام دارد تباه می‌شود.
مدافع استقلال: آینده‌ام رو به تباهی رفت

حتی در رختکن به من گفتند به فجر می‌روی و دوباره تو را می‌گیریم تا در استقلال بازی کنی».

زاهدی، معاون سازمان وظیفه عمومی اخیرا گفته است:« مرادمند و یزدانی به یگان‌ها اعلام حضور نکرده‌اند، طبق قانون غایب محسوب می‌شوند و نمی‌توانند در لیگ بازی کنند. مگر اینکه با غیبت معرفی شوند و فعالیت ورزشی خودشان را آنجا بدهند تا یگان تصمیم بگیرد از آن‌ها درچه قسمتی استفاده کند».

اخبار
  • آخرین اخبار
  • پربازدید
  • پربحث
+ بیشتر