حتی در رختکن به من گفتند به فجر میروی و دوباره تو را میگیریم تا در استقلال بازی کنی».
زاهدی، معاون سازمان وظیفه عمومی اخیرا گفته است:« مرادمند و یزدانی به یگانها اعلام حضور نکردهاند، طبق قانون غایب محسوب میشوند و نمیتوانند در لیگ بازی کنند. مگر اینکه با غیبت معرفی شوند و فعالیت ورزشی خودشان را آنجا بدهند تا یگان تصمیم بگیرد از آنها درچه قسمتی استفاده کند».