شرکت ماکارونی مانا در تازه ترین کمپین تبلیغاتی خود، با نگاهی خلاقانه به یکی از شاهکارهای سینمای جهان، فیلم «پدرخوانده»، ویدئویی متفاوت و جذاب تولید کرده است. این کلیپ با فضایی سینمایی و لحن طنزآمیز، داستانی را روایت می کند که در آن «دُن ماکارونه» – شخصیت اصلی و الهام گرفته از دون کورلئونه – برای به دست آوردن محموله ای ارزشمند از طعم و کیفیت، بهترین مأموران خود را راهی مأموریتی خاص می کند.
ماکارونی مانا در توضیح این ویدیو که در صفحه رسمی اینستاگرام برند منتشر شده، نوشته است:
«وقتی دُن ماکارونه برای به دست آوردن این محموله باارزش ماهرترین مأمورهاش رو می فرسته؛ قصه ی واقعی پدرخوانده، این شاهکار سینما رو از شاهکارِ مزه ها، ماکارونی مانا بشنوید.»
این رویکرد تبلیغاتی، که ترکیبی از طنز، نوستالژی سینمایی و خلاقیت بصری است، بازخوردهای مثبتی در میان مخاطبان شبکه های اجتماعی داشته و به عنوان یکی از کمپین های خلاقانه حوزه صنایع غذایی شناخته شده است.
با استفاده از موسیقی، طراحی صحنه و لحن روایی فیلم پدرخوانده، این کلیپ توانسته پیامی ساده اما مؤثر را منتقل کند: «ماکارونی مانا همان محموله ی ارزشمندی است که برای به دست آوردنش باید بهترین ها دست به کار شوند.»