کد خبر: ۱۲۵۵۱۳
۱۲ آبان ۱۴۰۳ ۱۰:۱۸

تعرفه واردات آیفون از زبان وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد گفت: تعرفه ۹۶ درصدی واردات آیفون مصوبه ما نیست و احتمالاً تعرفه واردات آن ۳۰ درصد باشد.
تعرفه واردات آیفون از زبان وزیر اقتصاد

عبدالناصر همتی در جمع خبرنگاران در رابطه با ارز تخصیصی به واردات آیفون گفت: با همان ارزی که موبایل‌هایی مانند سامسونگ وارد می‌شود آیفون نیز وارد خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر تعرفه‌های اعلامی برای واردات آیفون گفت: تعرفه ۹۶ درصدی برای واردات آیفون مصوبه ما نبوده و به زودی اصلاح می‌شود و احتمالاً نزدیک به ۳۰ درصد باشد.

سکاندار وزارت اقتصاد، همچنین در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه ارز اختصاص یافته برای واردات آیفون از چه نوعی و از چه بازاری است گفت: ارز مورد نیاز برای واردات آیفون با تعرفه و نرخ بازار ارز توافقی خواهد بود.

 

اخبار
  • آخرین اخبار
  • پربازدید
  • پربحث
+ بیشتر