داود یاراحمدی به عنوان استاد این کارگاه های آموزشی سرفصل های استراتژی بازار، ابعاد مارکتینک (بازارگرایی، بازارشناسی، بازاریابی بازارسازی، بازارگردی، بازارسنجی بازارداری، بازارگرمی، بازارگردانی) ، مخاطب شناسی و پرسونای آن ،مبحثی به نام رسانه، ابزارشناسی رسانه، پیوست رسانهای یا"رسانه مارکتینگ" ، تفاوت"پیوست رسانهای" و تبلیغات ، نوشتن پیوست رسانهای و پرسونال برندینگ یا برندسازی را در ۲ کارگاه ۴ ساعته مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.
تولیدکنندگان، مراکز و شرکت های تجاری، مدیران روابط عمومی، مراکز و سازمان های فرهنگی و هنری، تولیدکنندگان محصولات فرهنگی و هنری، موسسات و ادارات دولتی، مراکز دانش بنیان، اشخاص و کسب و کارهای کوچک به عنوان مخاطبان این کارگاه ها معرفی شده اند.
این کارگاه ها در روزهای ۳ و ۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ و از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح برگزار خواهد شد.
گفتنی است در پایان این دوره ها به شرکت کنندگان گواهی معتبر و قابل ترجمه اعطا خواهد شد.
