مصرف گاز | شرکت گاز

اخطار به مالکان ویلاهای خالی / قطعی گاز در این مناطق در دستور کار قرار گرفت

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: کار پایش ویلاهای خالی از سکنه و ارسال اخطار قطع گاز برای مالکان از امروز آغاز شده است و گاز مشترکانی که گاز ویلا را قطع نکنند، قطع می‌شود.

اخطار به مالکان ویلاهای خالی / قطعی گاز در این مناطق در دستور کار قرار گرفت

مصرف بهینه گاز یک موضوع بسیار مهم است که به دلیل خطرات بالایی که به محیط‌زیست و سلامتی افراد وارد می‌کند، نباید به آن بی‌توجهی کرد. با توسعه فرهنگ صرفه جویی در استفاده از منابع طبیعی و به کارگیری فناوری‌های پاک و مصرف کم، مصرف بهینه گاز می‌تواند به کاهش آلودگی هوا، صرفه جویی در هزینه‌های انرژی و بهبود اقتصاد کشور کمک کند. بنابراین، باید به منظور حفظ سلامتی و بهبود کیفیت زندگی مصرف گاز را به صورت بهینه و تحت نظارت و نگهداری مناسب انجام داد.

قاسم‌علی مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران در ساری اظهارکرد: سرد شدن هوا بخشی از گازرسانی به ادارات و مراکز را محدود کرده است و در بخش صنایع نیز استفاده از سوخت دوم در دستور کار است.

وی با بیان اینکه "در زمان حاضر وضعیت مصرف گاز در استان نرمال است"، افزود: مشکلی در تأمین گاز در مازندران و قطعی گاز خانگی نداریم و در تلاشیم با پایداری جریان گاز خانگی صنایع از سوخت دوم استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران درباره مدیریت مصرف گاز در ویلاها و خانه‌دومی‌ها در مازندران ابراز کرد: با بالا رفتن تقاضای مصرف گاز از امروز پایش گاز مصرفی خانه‌دومی‌ها آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: ۲۵۰ هزار ویلا و خانه‌دومی در مازندران داریم که سکونتی افراد در آن ندارند و بخشی از این افراد داخل استان و بخشی خارج استان سکونت دارند و بحث پایش‌ ویلاهای خالی از سکنه را آغاز کردیم و مأموران گاز بازدیدهای لازم را از این ویلاها انجام می‌دهند و اقدام به اخطار به مالکان می‌کنند تا در صورت عدم سکونت گاز ویلا را قطع کنند.

مایلی رستمی ادامه داد: اخطار پیامکی به ساکنان ویلاها داده می‌شود و اگر در قطع گاز کوتاهی کنند بدون هیچ اغماضی با قطعی گاز روبه‌رو می‌شوند‌.

این مسئول یادآور شد: بازدید از مراکز آموزشی، ادارات، اماکن نیروهای مسلح بدون هیچ قید و شرطی انجام می‌شود و همه مصرف‌کنندگان مکلف به رعایت الگوی مصرف گاز هستند.

وی گفت: شاهد بالا رفتن مصرف گاز در شهرستان‌های بابلسر، بابل، آمل، فریدونکنار و محمودآباد هستیم و بخش خانگی در اولویت گازرسانی قرار دارد به‌طوری که هم‌اکنون در استان یک میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک گاز خانگی داریم و تأمین گاز مشترکان خانگی یک اولویت است. همه مشترکان لازم است دمای آرامش از ۱۸ درجه تا ۲۱ درجه را رعایت کنند.

منبع: تسنیم
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها