آخرین تغییرات قیمت نفت؛

قیمت نفت جهانی صعودی شد

قیمت جهانی نفت امروز افزایش یافت.

قیمت نفت جهانی صعودی شد

با توجه به تغییرات روزانه در بازار جهانی، قیمت نفت متغیر است. برای مشاهده قیمت فعلی نفت، بهتر است از منابع معتبر و سایت‌های خبری استفاده کنید.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۸سنت معادل ۰.۰۹درصد افزایش به ۹۰دلار و ۹۷سنت رسید.

قیمت نفت در شرایطی در روز دوشنبه باز هم افزایش یافت که سرمایه‌گذاران منتظرند ببینند آیا درگیری رژیم صهیونیستی و حماس به دیگر کشورها سرایت می‌کند یا نه. گسترش جنگ در منطقه می‌تواند قیمت نفت را بالا ببرد و ضربه جدیدی به اقتصاد دنیا بزند.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریایی شمال امروز با ۸ سنت معادل ۰.۰۹ درصد افزایش به ۹۰ دلار و ۹۷ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت امریکا هم با ۶ سنت معادل ۰.۰۷ درصد افزایش، ۸۷ دلار و ۷۵ سنت معامله می‌شود.

هر دوی این شاخص‌های نفتی حدود ۶ درصد در روز جمعه به‌خاطر احتمال گسترش درگیری در خاورمیانه افزایش قیمت داشتند که بزرگترین افزایش قیمت روزانه آنها از ماه آوریل بود.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • هوشنگ

    همه اخبارتان علکی بل خصوص طلب گندمگاران مسخره هی خبر را از یک کوشه آن می گذارید دوباره وارونه میکنید دیگه اطمینان نداریم مهره سوخته سوخته حتی بدرد ضایعات هم نمی خورید آخه چقدر دروغ اندر دروغ انشالله سال دیگه نشان میدیم که کشاورز آن با سواد هستند عوض کمک به آنها قیمت کودهای شیمایی بردید بالا فرصت طلبید حرامتان باشد

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها