قیمت گاز مایع | قیمت بنزین

قیمت هر کپسول گاز مایع اعلام شد / توزیع گاز مایع با قیمت یارانه ای برای این افراد

سرپرست مدیریت بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: درحال‌حاضر توزیع گاز مایع برای کسانی که در سامانه سدف ثبت نام کرده‌اند، با قیمت یارانه‌ای توزیع می‌شود.

قیمت  هر کپسول گاز مایع اعلام شد / توزیع گاز مایع با قیمت یارانه ای برای این افراد

گاز مایع، یک ماده سوختی است که در دمای محیط تحت فشار بالا به شکل مایع تبدیل می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود که حجم آن به طور قابل توجهی کاهش یابد که انبارداری و حمل و نقل آن راحت‌تر می‌کند. گاز مایع به عنوان یک منبع انرژی به‌ ویژه در صنایع حمل و نقل و در استفاده‌های خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد،. استفاده از گاز مایع به عنوان سوخت کمک می‌کند تا آلودگی هوا کمتر شود زیرا از دیدگاه زیست‌محیطی، سوخت‌های فسیلی مانند بنزین و نفت دیزل دارای گازهای زائدی هستند که در فرایند احتراق به هوا رها می‌شوند. این امر منجر به تغییرات آب و هوایی و آلودگی هوا می‌شود.

محسن شاهرخی با اشاره به آخرین تصمیمات اخذ شده در حوزه فروش از طریق سامانه سدف، اظهار کرد: متقاضیان باید حتما در سامانه سدف ثبت نام کنند و همچنان گاز مایع در اختیار این افراد قرار می‌گیرد ولی طبق تاکیدی که صورت گرفته متقاضیان باید برای دریافت گاز مایع چه با نرخ اول و چه با نرخ دوم حتما در سامانه سدف ثبت نام کنند.

به گفته وی فعلا نرخ اول برای هر کپسول ۱۱ کیلویی ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان است.

سرپرست مدیریت بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه متقاضیان باید حتما در سامانه سدف ثبت نام کرده باشند، اظهار کرد: ممکن است برای این مسئله تصمیمات جدیدی اخذ شود که در آینده اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها