خرید خانه کلنگی در تهران چقدر بودجه می خواهد؟

در گزارش زیر به بررسی این که برای خرید آپارتمان‌های کلنگی در مناطق مختلف تهران چقدر پول لازم است، می‌پردازیم.

خرید خانه کلنگی در تهران چقدر بودجه می خواهد؟

خانه‌های قدیمی یا آنطور که در بازار معروف است، خانه کلنگی به خانه ای گفته می‌شود که سن زیادی  (معمولا بالای ۳۰) دارد. برای تعیین قیمت خانه های کلنگی باید فاکتورهای زیادی را مد نظر قرار داد که از جمله آنها موقعیت مکانی و میزان سالم بودن خانه کلنگی است. همانطور که در جدول زیر هم مشخص است تقریبا در تمامی مناطق تهران می‌توان خانه های کلنگی را با قیمتی پایین تر از قیمت  فروش آپارتمان در بازار پیدا کرد، هرچند برخی از این املاک به دلیل برخورداری از کاربری ترکیبی (مسکونی، تجاری) با قیمتی بالاتر از املاک مشابه که صرفا کاربری مسکونی دارند عرضه می‌شوند.

برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای خرید آپارتمان‌های کلنگی در مناطق مختلف تهران و با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای نیازمند هستید.

یک ملک ۱۹۰ متری در خیابان ظفر ۲۳ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت یک آپارتمان کلنگی ۱۴۰ متری در میرداماد نیز ۱۵ میلیارد تومان است. در محله یوسف آباد نیز یک آپارتمان ۱۱۷ متری به قیمت ۹ میلیارد و ۶۵۰ میلیون برای فروش عرضه شده است. در محله گاندی یک واحد ۲۳۰ متری ۲۰ میلیارد قیمت خورده است.

اگر به محله های پایین تر تهران سر بزنیم قیمت‌های زیر ۵ میلیارد نیز برای خانه های کلنگی وجود دارد. آپارتمان ۷۶ متری کلنگی در پامنار ۳ میلیارد قیمت دارد. در نازی آباد نیز یک واحد ۸۴ متری با قیمت ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون به فروش می‌رسد. با ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌توان یک واحد کلنگی ۷۵ متری در محله خزانه خریداری کرد.

لازم به ذکر است با توجه به منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت خانه‌های کلنگی در مناطق مختلف تهران به دست می آورید.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر