قیمت سکه | بازار سکه | قیمت سکه امروز

قیمت نیم سکه ۱۵ میلیون را رد کرد / قیمت سکه گرمی چند شد؟

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

قیمت نیم سکه ۱۵ میلیون را رد کرد / قیمت سکه گرمی چند شد؟

قیمت طلا تحت تأثیر عدم پایداری و عوامل مختلفی قرار دارد. عواملی مانند عرضه و تقاضا، سیاست های مالی و اقتصادی دولت، تورم، نرخ ارز، شرایط جهانی، بحران های سیاسی و اقتصادی می توانند بر قیمت سکه و طلا تأثیرگذار باشند. برای مثال، افزایش عرضه سکه و طلا به بازار می تواند منجر به کاهش قیمت آن ها شود؛ در حالی که کاهش عرضه می تواند باعث افزایش قیمت آن ها شود.

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۵ میلیون و ۴۰۰هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۱۰۰هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۱۰۰هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۵ میلیون و ۷۵۰هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۰ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۸۷ دلار است.

در معاملات امروز (سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار امریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۱ هزار و ۶۷۸ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۷ هزار و ۸۸۹ تومان رسیده است.

 قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۵ هزار و ۶۱۲ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۱ هزار و ۴۶۶ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش قیمت نسبت به روز کاری گذشته ۱۱هزار و ۳۴۸ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰هزار و ۳۱۷ تومان است.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر