دانگ فنگ | خودروهای چینی | شاین مکس

عضو جذاب خانواده دانگ فنگ در بازار کشور / مشخصات فنی شاین مکس + جدول

برند دانگ فنگ این بار با مدل شاین مکس در زیر برند آئولوس (Aeolus) تجربه جدیدی را به بازار کشور ارائه می‌کند.

عضو جذاب خانواده دانگ فنگ در بازار کشور / مشخصات فنی شاین مکس + جدول

دانگ فنگ یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی چینی است که در سال ۱۹۶۹ تأسیس شد. این شرکت در حال حاضر خودروهای متنوعی را تولید می‌کند که شامل خودروهای سواری، خودروهای شاسی‌بلند، وانت‌ها و اتوبوس‌ها می‌شود. خودروهای دانگ فنگ با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب، در بازار خودروهای چینی و جهانی محبوبیت دارند. این خودروها با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و طراحی مدرن، از امکانات و ویژگی‌های متنوعی برخوردارند که به کاربران امکان رانندگی راحت و ایمن را می‌دهند.

با توجه به تجربه عرضه مدل اچ‌سی کراس از محصولات برند دانگ فنگ در بازار ایران، شرکت ایران خودرو بر آن شد تا با بهره گیری از مدل‌های جدید عرضه شده توسط این برند و همگام با پیشرفت‌های روز در زمینه فناوری، طراحی و تجهیزات، گامی در جهت پاسخگویی به خواست مشتریان و افزایش رضایتمندی ایشان برداشته ومدل جدید و جذابی از خودروهای خانواده دانگ فنگ را به بازار عرضه نماید. دراین راستا واردات محصول شاین مکس در دستور کار قرار گرفت.

دانگ فنگ شاین مکس

برند دانگ فنگ این بار با مدل شاین مکس در زیر برند آئولوس (Aeolus) تجربه جدیدی را به بازار کشور ارائه می‌کند. شاین مکس سدانی در ابعاد بزرگ خانوادگی در کلاس D است که نسخه بنزینی و فول آن عرضه می‌شود. طراحان این خودرو در زمینه قدرت، هوشمندی، سطح تجهیزات و طراحی فضای داخل خودرو بسیار خوب عمل کرده و دستاورد پرهیجان و ارزنده‌ای را به ارمغان آورده‌اند.

طراحی نمای جلوی این خودرو پویا و پرشور بوده و بیننده را تحت تأثیر قرار می‌دهد، در عین حال به خوبی امکان هدایت جریان هوا در اطراف خودرو و شکستن مقاومت باد را فراهم می‌کند. این خودرو علاوه بر کابین راحت و جادار، فضای صندوق عقب بزرگی نیز دارد. قوای محرکه آن از نوع GDI و توربوشارژ بوده و توان بالا و گشتاور بسیار خوب آن، جسارت این خودرو را به نمایش می‌گذارد، بدون این که لازم باشد نگران مصرف سوخت باشید. سیستم تعلیق جلو از نوع مک فرسون و تعلیق عقب از نوع مستقل بوده که ضمن بهبود پایداری این سدان اسپرت در پیچها، سواری نرمتر و راحتتری را نیز برای آن نسبت به سدانهایی با تعلیق یکپارچه عقب رقم می‌زند. این خودرو به لطف بهره گیری از کروز کنترل تطبیقی و سیستم‌های کمکی راننده، دارای قابلیت رانندگی نیمه خودران سطح دو بوده که در شرایط کنترل شده با فعال کردن سیستم کروز کنترل تطبیقی ACC میتوان پدال گاز و ترمز را رها کرد و صرفا روی کنترل خودرو نظارت داشت.

 

کد کلاس(های) خودرو 72501
نوع موتور DFMC15TP1
حجم موتور (cc) 1500
حداکثر توان موتور (hp) 190 (5200 دور در دقیقه)
حداکثر گشتاور (Nm) 300 (2000 تا 4000 دور در دقیقه)
تعداد سوپاپ 16
نوع سوخت سازگار بنزین
حداکثر سرعت (km/h) 180
سیستم انتقال قدرت DCT7
مصرف سوخت ترکیبی (Lit/100 km) 6/8
طول خودرو (mm) 4797
عرض خودرو(mm) 1870
ارتفاع خودرو (mm) 1475
فاصله بین دو محور چرخهای عقب و جلو (mm) 2770
  وزن خودرو بدون سرنشین با مخزن سوخت پر و بدون تجهیزات اضافی (kg) 1486
گنجایش مخزن سوخت (Lit) 52
حجم فضای صندوق عقب (Lit) 428
گارانتی 5سال یا 150/000 کیلومتر(هر کدام زودتر فرا برسد)
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر