اختصاصی تیتر کوتاه:

همراه اول اینترنت را طبقاتی کرد؟ + اسناد

ظاهرا اینترنت طبقاتی که مدتی است رسانه ها درباره آن صحبت می کنند، در حال شکل گیری بوده و همراه اول با اضافه کردن بخش مشتریان ارزشمند، گام اول را در این زمینه برداشته است.

همراه اول اینترنت را طبقاتی کرد؟ + اسناد

همراه اول خرید شارژ و اینترنت را از طریق کد دستوری *1# برای مخاطبان خود فراهم کرده است. ساختاری که در آن می توان بر اساس دسته بندی های مشخص به خرید بسته های مختلف اینترنت یا مقادیر متفاوت شارژ مکالمات پرداخت.

اخیرا در بخش مربوط به خرید خدمات اینترنت، قسمت جدیدی اضافه شده که جای تعجب و سوالات متعدد دارد! مخاطبان این شرکت هنگام انتخاب طرح های مدت دار اینترنت به گزینه ای برخوردند که نشان می دهد همراه اول مشترکانی به نام «مشترکان ارزشمند» داشته و احتمالا در این بخش خدماتی محرمانه ارائه می شود.

مخاطب+ارزشمند+همراه+اول

احتمال محرمانه بودن این خدمات از این بابت است که چنانچه شما روی خدمات ذکر شده کلیک کنید، با این پیام مواجه خواهید شد: مشترک گرامی! امکان فعالسازی این بسته برای شما وجود ندارد!

اینترنت+طبقاتی +همراه+اول

به نظر می رسد اینترنت طبقاتی که مدتی است رسانه ها درباره آن صحبت می کنند، در حال شکل گیری بوده و همراه اول با اضافه کردن بخش مشتریان ارزشمند، گام اول را در این زمینه برداشته است.

هرچند انتخاب این عنوان نامحترمانه نیز جای بحث دارد! اینکه دسته ای از مخاطبان خاص را ارزشمند بخوانیم، بدین معنا نخواهد بود که باقی مخاطبان برای این اپراتور مشهور، بی ارزش هستند؟

با توجه به اینکه در فضای رسانه ای و در وب سایت رسمی همراه اول، هیچ توضیحی پیرامون خدمات ذکر شده وجود ندارد، تیتر کوتاه منتظر پاسخ مناسب از سوی مسئولان این شرکت خواهد ماند.

شایان ذکر است که با فراگیرشدن اینترنت و ضریب نفوذ شبکه‌های اجتماعی، دو طیف در حوزه سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری در مقابل هم قرار گرفتند. طیفی قائل به اعمال محدودیت و کنترل جریان اطلاع‌رسانی و جریانی معتقد به آزادسازی اینترنت و توسعه شبکه ملی اطلاعات. در اینجا مفهوم جدیدی با عنوان «اینترنت طبقاتی» شکل می‌گیرد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    مملکت مال پولداسلامرها ست و

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر