خودروسازی | طراحی خودرو | تولید خودرو | بهترین خودرو سال

بهترین خودروی سال ۲۰۲۴ انتخاب شد / هیوندای از رقبا جا ماند

بهترین خودروی سال ۲۰۲۴ انتخاب شد و یک خودرو از خودروسازی کیا موفق شد بهترین خودروی سال شود. شاسی‌بلند جدید کیا ای وی ۹ (Kia EV۹) در نمایشگاه بین‌المللی خودرو نیویورک توانست برای کسب عنوان خودرو سال، رقبایی مانند ولوو ای ایکس۳۰ و بی وای دی سیل را پشت سر بگذارد و برای کسب عنوان بهترین خودرو برقی جهان در سال ۲۰۲۴، بی ام و i۵ و ولوو ای ایکس۳۰ را از دور رقابت خارج کند. البته ولوو ای ایکس۳۰ توانست در حوزه دیگری موفق شود و عنوان بهترین خودرو شهری ۲۰۲۴ را از آن خودش بکند. از دیگر برندگان در این نمایشگاه بین‌المللی می‌توان از تویوتا پریوس برای کسب عنوان بهترین طراحی سال و فراری پروسانگ، فورد برونکو و بی ام و سری ۵ برای کسب عنوان بهترین خودرو لوکس جهان در سال ۲۰۲۴ نام برد. شاسی‌بلند تمام برقی کیا ای وی ۹ در نمایشگاه بین‌المللی خودرو نیویورک توانست برترین جایزه را به دست بیاورد و عنوان خودرو سال ۲۰۲۴ را از آن خودش بکند.

بهترین خودروی سال ۲۰۲۴ انتخاب شد / هیوندای از رقبا جا ماند

بهترین خودروی سال ۲۰۲۴ انتخاب شد و یک خودرو از خودروسازی کیا موفق شد بهترین خودروی سال شود.

شاسی‌بلند جدید کیا ای وی ۹ (Kia EV۹) در نمایشگاه بین‌المللی خودرو نیویورک توانست برای کسب عنوان خودرو سال، رقبایی مانند ولوو ای ایکس۳۰ و بی وای دی سیل را پشت سر بگذارد و برای کسب عنوان بهترین خودرو برقی جهان در سال ۲۰۲۴، بی ام و i۵ و ولوو ای ایکس۳۰ را از دور رقابت خارج کند.

البته ولوو ای ایکس۳۰ توانست در حوزه دیگری موفق شود و عنوان بهترین خودرو شهری ۲۰۲۴ را از آن خودش بکند. از دیگر برندگان در این نمایشگاه بین‌المللی می‌توان از تویوتا پریوس برای کسب عنوان بهترین طراحی سال و فراری پروسانگ، فورد برونکو و بی ام و سری ۵ برای کسب عنوان بهترین خودرو لوکس جهان در سال ۲۰۲۴ نام برد.

دیگر برند کره‌ای یعنی هیوندای نیز دست خالی از این رقابت‌ها برنگشت و توانست با خودرو آیونیک ۵ N عنوان بهترین خودرو عملکردی جهان در سال ۲۰۲۴ را به دست بیاورد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر