اختصاصی تیترکوتاه؛

خرید اجاق گاز تایسز به صرفه تر است یا آلتون؟ / لیست قیمت انواع اجاق گاز در بازار

در این گزارش به بررسی قیمت انواع اجاق گاز رومیزی در بازار پرداختیم.

خرید اجاق گاز تایسز به صرفه تر است یا آلتون؟ / لیست قیمت انواع اجاق گاز در بازار

اجاق گاز یکی از پایه‌ای‌ترین و ضروری‌ترین وسایل در هر آشپزخانه‌ای است که امکان پخت و پز متنوع غذاها را فراهم می‌کند. انتخاب یک اجاق گاز مناسب نیاز به در نظر گرفتن مواردی چون اندازه، نوع سوخت (گاز طبیعی یا برقی)، تعداد شعله‌ها، ویژگی‌های امنیتی مانند سیستم قطع کن خودکار گاز و کیفیت ساخت دارد. همچنین، اجاق‌های گازی امروزی اغلب با امکانات اضافی مانند فر، گریل، تایمر و کنترل دیجیتالی عرضه می‌شوند که می‌توانند تجربه آشپزی را راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر کنند. ایمنی هنگام استفاده از اجاق گاز بسیار مهم است، بنابراین باید مرتباً از عدم نشتی گاز و سالم بودن شیلنگ‌ها و اتصالات اطمینان حاصل کرد. علاوه بر این، استفاده از هود آشپزخانه برای دفع دود و بوی غذا و حفظ هوای پاک در فضای آشپزخانه توصیه می‌شود.

در بازار لوازم خانگی قیمت اجاق گاز ۵ شعله تایسز مدل TGC۵-۶۱۱ مبلغ ۳۱,۰۰۶,۵۴۰۰ تومان است این درحالیست که قیمت اجاق گاز صفحه ای اسپرتج مدل G۵۳۱ مبلغ ۵,۰۵۸,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

قیمت انواع اجاق گاز صفحه ای
برند و مدل قیمت / تومان
اجاق گاز ۵ شعله تایسز مدل TGC۵-۶۱۱
۳۱,۰۰۶,۵۴۰
اجاق گاز ۵ شعله آلتون مدل MDR۵S ۲۵,۱۲۶,۲۰۰
اجاق گاز صفحه ای زرتوس مدل ZG۲۰۰۱B
۲,۴۳۸,۰۰۰
اجاق گاز صفحه ای اسپرتج مدل G۵۳۱
۵,۰۵۸,۰۰۰
اجاق گاز بست مدل BGC۵-۱۰۱۳
۱۰,۲۴۰,۰۰۰

لازم به ذکر است، قیمت های مذکور در بالا برگرفته از آگهی های اینترنتی و سایت های فروش آنلاین بوده و وبسایت خبری تیترکوتاه هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت ها نداشته است.

فاطمه مشتاقی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر