قیمت طلا ۱۸ عیار | قیمت طلا | قیمت طلا امروز

قیمت ربع سکه در آستانه ۱۰.۵ میلیون تومان / سکه طرح جدید چند؟

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

قیمت ربع سکه در آستانه ۱۰.۵ میلیون تومان / سکه طرح جدید چند؟

قیمت طلا تحت تأثیر عدم پایداری و عوامل مختلفی قرار دارد. عواملی مانند عرضه و تقاضا، سیاست های مالی و اقتصادی دولت، تورم، نرخ ارز، شرایط جهانی، بحران های سیاسی و اقتصادی می توانند بر قیمت سکه و طلا تأثیرگذار باشند. برای مثال، افزایش عرضه سکه و طلا به بازار می تواند منجر به کاهش قیمت آن ها شود؛ در حالی که کاهش عرضه می تواند باعث افزایش قیمت آن ها شود.

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۰ میلیون و ۵۸۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۹۴ دلار است.

در معاملات امروز (دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار امریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۲ هزار و ۶۱۵ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۸ هزار و ۷۴۱ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۵ هزار و ۸۸۵ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۱ هزار و ۷۱۴ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش قیمت نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۶۰۳ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۵۴۹ تومان است.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر