این شخص فرهنگیان را از تصمیم های جدید آموزش و پرورش مطلع می کند

وزیر آموزش و پرورش، «علی فرهادی» که هم‌ اکنون معاون برنامه ریزی و توسعه منابع این وزارتخانه است را به عنوان «سخنگوی وزارت آموزش و پرورش» منصوب کرد.

این شخص فرهنگیان را از تصمیم های جدید آموزش و پرورش مطلع می کند

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، «علی فرهادی» که هم‌ اکنون معاون برنامه ریزی و توسعه منابع این وزارتخانه است به عنوان «سخنگوی وزارت آموزش و پرورش» منصوب کرد.

در این حکم آمده است: «امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب همچنین پیگیری سیاست‌های رئیس جمهور با رعایت اصول عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم داری، پاک دستی و فسادستیزی و قانون مداری دولت مردمی در جهت تحقق سند تحول بنیادین و توجه ویژه به مواردی شامل ایجاد ارتباط مستمر با اصحاب رسانه در جهت روایتگری صادقانه از برنامه‌ها و اقدامات وزارت آموزش و پرورش دولت مردمی، برگزاری منظم نشست‌های خبری و پاسخگویی شفاف و دقیق به رسانه‌ها، پاسخگویی به ابهامات، رفع شبهات و تنویر افکار عمومی، بیان دستاوردها، اقدامات و تحولات وزارت آموزش و پرورش دولت مردمی، حضور منظم و مؤثر در رسانه‌ها به‌ویژه صداوسیما و خبرگزاری‌ها، موفق و مؤید باشید.

لازم است تمام معاونت‌ها، مراکز و ادارات کل تابع در خصوص مأموریت‌های ذکر شده به ویژه ارائه دقیق و سریع اطلاعات و آمار واحدهای وزارت آموزش و پرورش هماهنگی لازم را با شما داشته باشند.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در انجام وظایف و مأموریت‌های محول، خدمت بی‌منت به مردم شریف و رعایت قانون و مقررات برای تحقق عدالت آموزشی و تربیتی از خداوند منان مسألت دارم».

پیش از علی فرهادی، صادق ستاری‌فرد که در ابتدا معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش بود و بعد معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع این وزارتخانه شد، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش بود.

منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر