قابل توجه متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان / ۲ روز دیگر فرصت دارید

با رسیدن به آخرین روز از مهلت انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان، با هماهنگی سازمان ملی سنجش مهلت انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان تمدید شد.

قابل توجه متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان / ۲ روز دیگر فرصت دارید

با توجه به استقبال گسترده متقاضیان، مهلت انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان تا ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ تمدید شد.

داوطلبان گرامی می توانند با مراجعه به سامانه جامع آزمون سراسری و با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، نسبت به انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود اقدام کنند.

این اولین سالی است که دانشگاه فرهنگیان آزمون اختصاصی را با نوبت اول کنکور سراسری برگزار می کند. بیش از ۶۰۰ هزار نفر در آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان شرکت کرده اند.

انتخاب رشته در این دانشگاه بر اساس پذیرش بومی-استانی انجام می شود.

تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان تا ۱۴ خرداد

 

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به پایان مهلت انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم دانشگاه فرهنگیان تا پایان امروز گفت: با هماهنگی با سازمان ملی سنجش به علت تقاضای زیاد متقاضیان، مهلت انتخاب رشته تمدید ‌شد.‌ داوطلبان می‌توانند تا پایان روز دوشنبه ۱۴/۰۳/۱۴۰۳ پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم سال ۱۴۰۳، با مراجعه به درگاه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور و ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، با توجه به رشته محل‌های اعلام شده در دفترچه، نسبت به انتخاب رشته‌محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

برزویی گفت: امسال، اولین سالی است که دانشگاه فرهنگیان آزمون اختصاصی با نوبت اول آزمون سراسری برگزار کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: بیش از ۶۰۰ هزار داوطلب در آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان شرکت کردند.

وی افزود: انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم دانشگاه فرهنگیان براساس پذیرش بومی - استانی انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: بیش از ۱۱۰ هزار متقاضی تا عصر دیروز انتخاب رشته کرده‌اند.

وی گفت: به علت رقابت زیاد در دانشگاه فرهنگیان، این رقم افزایش خواهد یافت.

برزویی گفت: رسمی آزمایشی، دریافت حقوق از روز اول ورود به دانشگاه و بهره مندی از بیمه خدمات درمانی و عضو صندوق فرهنگیان شدن، معافیت از تحصیل برای دانشجویان پسر و محاسبه دوران تحصیل به عنوان سوابق کاری از جمله مزایای دانشگاه فرهنگیان است.

منبع: پانا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر