تور گردشگری | گردشگری | تور دوبی

۴ روز سفر به دوبی چقدر پول می خواهد؟ / قیمت جدید تور گردشگری به دبی

بررسی هزینه تور مسافرتی دبی در ویژه آذر ماه ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است؛

۴ روز سفر به دوبی چقدر پول می خواهد؟ / قیمت جدید تور گردشگری به دبی

دوبی، پایتخت امارات متحده عربی، یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان است. این شهر با نمایشگاه های فوق العاده، برج های بلند، پارک های طبیعی و مراکز خرید فوق العاده، گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند. برج خلیفه، بزرگترین بنا در جهان و برج جالان، بلندترین برج دوبی، از جمله جاذبه های مشهور این شهر هستند. همچنین، ساحل جمیرا با شن های سفید و آب آبی شفاف خود، محلی بسیار مناسب برای تفریح و استراحت است. در کنار اینها، دبی مجموعه های تفریحی و پارک های طبیعی فوق العاده دارد که برای گردشگران علاقه مند به طبیعت و آرامش، بسیار جذاب هستند. در کل، دوبی با برخورداری از جاذبه های گردشگری فوق العاده، هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته در خصوص تور مسافرتی دبی ، برای ۳ شب  و ۴ روز سفر به دبی با پرواز ایرعربیا و اقامت در هتلAsiana Grand Hotel قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ۲۱,۸۴۰,۰۰۰ تومان است و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۳۲,۳۴۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالیست که  هتل Pearl Swiss Hoteli قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ۲۱,۱۴۰,۰۰۰  تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ۳۰,۹۴۰,۰۰۰ تومان اعلام کرده است.

قیمت تور دبی ( ۳ شب و ۴ روز / آذر ماه ۱۴۰۲)

هتل / ۵ ستاره نوع اتاق قیمت/ تومان
Asiana Grand Hotel ۲ تخته ۲۱,۸۴۰,۰۰۰
۱ تخته ۳۲,۳۴۰,۰۰۰
Carlton Palace Hotel ۲ تخته ۲۱,۳۸۰,۰۰۰
۱ تخته ۳۱,۴۱۰,۰۰۰
Pearl Swiss Hotel ۲ تخته ۲۱,۱۴۰,۰۰۰
۱ تخته ۳۰,۹۴۰,۰۰۰

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها