گردشگری | تور گردشگری

آخرین قیمت تور گردشگری به نصف جهان / ۳ شب اقامت در اصفهان چقدر هزینه بر می دارد؟

بررسی هزینه های تور مسافرتی اصفهان در مهر ماه ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است؛

آخرین قیمت تور گردشگری به نصف جهان / ۳ شب اقامت در اصفهان چقدر هزینه بر می دارد؟

اصفهان، شهری با سابقه تاریخی و فرهنگی غنی در جنوب کشور ایران است. این شهر به عنوان اصلی‌ترین شهر در استان اصفهان شناخته می‌شود و دارای مساجد، بناهای تاریخی، خانه‌های نواری، باغ‌ها و پارک‌ها و بسیاری از جاذبه‌های دیدنی دیگر است. شهر اصفهان، در گذشته با نام‌های مختلفی مانند سپهسالاری، جهان‌آباد و بزرگ‌شهر شناخته می‌شد. از میراث‌های فرهنگی مهم این شهر می‌توان به کاخ چهلستون، مسجد شیخ لطف‌الله، مسجد جامع و... اشاره کرد. اصفهان با برخورداری از آب و هوای مناسب، زیبایی های طبیعی، شهربازی ها و فرهنگ دیرینه ی خود، همواره در بین شهر های پر جاذبه توریستی ایران به شمار می‌رود.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری داخلی این هفته در خصوص تور مسافرتی هوایی به اصفهان ؛ برای ۲ شب اقامت در هتل عالی قاپو مبلغ۴,۷۰۰,۰۰۰ تومان و برای ۳ شب اقامت مبلغ۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل پارسیان کوثر  برای همین نوع سفر قیمت ۲ شب اقامت را مبلغ۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت ۳ شب اقامت مبلغ ۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

 لازم به ذکر است قیمت‌ های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.​

قیمت تور هوایی اصفهان ( آبان ماه ۱۴۰۲)
هتل درجه هتل مدت اقامت قیمت / تومان
پارسیان کوثر ۵ ۲ شب ۵,۸۰۰,۰۰۰
۳ شب ۷,۵۰۰,۰۰۰
آسمان ۴ ۲ شب ۴,۹۰۰,۰۰۰
۳ شب ۶,۲۰۰,۰۰۰
عالی قاپو ۲ شب ۴,۷۰۰,۰۰۰
۳ شب ۵,۹۰۰,۰۰۰

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها