گردشگری | تور گردشگری | قیمت تور گردشگری

یک هفته سفر به مالدیو چقدر پول می خواهد؟ / آخرین قیمت تور مالدیو

قیمت تور مالدیو را در این گزارش مشاهده کنید.

یک هفته سفر به مالدیو چقدر پول می خواهد؟ / آخرین قیمت تور مالدیو

مالدیو، کشوری است که مشهور به جزایر زیبایش و آب های آبی و صاف است که هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. جاذبه های گردشگری مالدیو بسیار متنوع هستند و شامل طبیعت، فرهنگ و تفریح می شوند. جزایر مالدیو دارای شن های سفید، ریف های قشنگ و آب های آبی شفاف هستند که برای توقف و استراحت، محلی عالی محسوب می شوند. فعالیت هایی نظیر شنا، تفریحات آبی و غواصی نیز از دیگر جذابیت هایی است که مالدیو برای گردشگران خود دارا می باشد. به طور خلاصه، مالدیو یک جایی است که هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند و دارای جاذبه های فراوانی است که هیجان و خاطرات خوب برای بازدید کنندگان به خود ارائه می دهند.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته، برای ۶ روز  سفر رفت و برگشت هوایی به مالدیو و اقامت در هتلCrystal Sands قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ۶۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق کودک با تخت  مبلغ۸۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که در تور مسافرتی مالدیو  هتل BANDOS ISLAND RESORT  برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ۸۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ۱۲۸,۱۰۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تور مالدیو (۶ شب / آذر ماه ۱۴۰۲)
هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت (هرنفر/تومان)
Crystal Sands
۳ ۲ تخته ۶۳,۰۰۰,۰۰۰
۱ تخته ۸۱,۰۰۰,۰۰۰
MEDHFUSHI MALDIVES
۴ ۲ تخته ۸۷,۷۰۰,۰۰۰
۱ تخته ۱۱۱,۴۰۰,۰۰۰
BANDOS ISLAND RESORT
۲ تخته ۸۸,۰۰۰,۰۰۰
۱ تخته ۱۲۸,۱۰۰,۰۰۰

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها