جهاد کشاورزی | برزیل آمریکای جنوبی

لزوم توجه ویژه به تعاملات فرهنگی میان ایران و برزیل

در دیدار سفیر جدید برزیل و نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی بر افزایش سطح تعاملات فرهنگی و اقتصادی تاکید شد.

لزوم توجه ویژه به تعاملات فرهنگی میان ایران و برزیل

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در دیدار با عبدالله نکونام سفیر جدید ایران در کشور برزیل ضمن تشکر از همکاری‌های مناسب سفارت برزیل و حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گفت: خوشبختانه مسئله تامین غذای حلال در داخل کشور به نحو مناسبی پیشرفت داشت و امیدوارم با حضور حضرتعالی سطح تعاملات به نحو بهتری توسعه یابد.

وی با تاکید بر سطح تعاملات با امریکا جنوبی، تصریح کرد: امریکای جنوبی یکی از گزینه‌های راهبردی برای کشور است که به صورت هدفمند در حال توسعه بیشتر روابط با کشور‌های امریکای جنوبی هستیم.

در این جلسه عبدالله نکونام سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در کشور برزیل با تبین وضعیت اقتصادی، تجاری و فرهنگی کشور برزیل به ظرفیت طلاب ناظر بر ذبح در حوزه فرهنگی تاکید کرد و اظهار امیدواری کرد در این زمینه به نحو بهتری با حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی همکاری‌های گسترده‌ای طراحی گردد.

لازم بذکر است این دیدار قبل از سفر سفیر محترم ایران در برزیل در دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی برای استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی میان دو کشور برگزار شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها