دهه فجر | وزارت جهاد کشاورزی

پیشرفت حیرت آفرین علم و صنعت در ایران / رمز و راز ماندگاری انقلاب شکوهمند اسلامی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در سالروز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیامی را منتشر کرد.

پیشرفت حیرت آفرین علم و صنعت در ایران / رمز و راز ماندگاری انقلاب شکوهمند  اسلامی

متن پیام نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در سالروز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کانَ زَهُوقًا

انقلاب شکوهمند اسلامی ۴۵ ساله شد و ملت غیور و مستحکم ما دهه فجر دیگری را جشن می‌گیرد. آنچه امروز در برابر جهانیان رخ می‌نمایاند درخت تناور حکومتی است که علی رغم همه هجوم‌ها و فشار‌های بی‌سابقه، ایجاد و ماندگاری آن فقط به اعجاز الهی و رهبری حکیمانه و فداکاری ملت رشید رقم خورده است.

این معجزه قرن به واسطه همراهی و پیروی بی‌نظیر ملت اسلام خواه ایران از رهبر عالم، شجاع و الهی و جانفشانی و حضور صبورانه در میدان تحقق یافته است. نتیجه مجاهدت‌ها و تحمل سختی‌های مردم عزیز ایران اسلامی را امروز به صورتی شفاف و واضح می‌توان نظاره کرد. اقتدار و نقش موثر منطقه‌ای و پیشرفت‌های حیرت آفرین علمی و صنعتی و رشد در عرصه‌های مختلف، دشمن زبون را خمشگین ساخته است

 این روزها ناله عجز استکبار بلندتر از همیشه شنیده می‌شود و با تمام قدرت فریب رسانه‌ای خود در مقابل طوفان بیداری ملت عزیز ایران و مردم آزاده جهان درمانده شده است.

این دستاورد عظیم ناشی از راهبری خردمندانه امام خامنه‌ای و تلاش ملت ایران و نهضت اسلامی آنان است. در دهه درخشان فجری دیگر خداوند متعال را به شکرانه نعمت جمهوری اسلامی و مردم با صلابتش سپاس می‌گوییم و از درگاه کریمش رفع مشکلات و رسیدن کشور عزیزمان را به قله‌های سعادت و بهروزی خواستارم.

دهه مبارک فجر و جشن انقلاب اسلامی را به رهبری معظم و ملت رشید ایران و خانواده محترم شهدا به ویژه به همکاران خدوم در وزارت جهاد کشاورزی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم بیش از گذشته افتخار و توفیق خدمتگزاری به مردم عزیزمان را به‌دست آوریم.

سید حسن ربانی

جهاد-کشاورزی

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها