ساپینتو باز هم به یحیی باخت!

ساپینتو باز هم به یحیی باخت!

یکی از نقاط ضعف سرمربی تیم استقلال موارد حاشیه‌ای و درگیری هایش با کادر فنی تیم مقابل یا داوران است.

به گزارش تیترکوتاه، ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در طول ۱۰ ماه حضور در ایران و ۲۸ هفته حضور در لیگ برتر و چند دیدار جام حذفی مجموعاً در هفت مسابقه از همراهی تیم استقلال در فصل فوتبالی جاری محروم شد.

این مربی که شاخص ترین درگیری هایش با سرمربیان یا اعضای کادر فنی تیم حریف مربوط به دیدار این تیم مقابل نساجی مازندران (بازی رفت)، مس کرمان و پیکان می شود که هربار به نوعی باعث توقف بازی شده است. همچنین در دیدار استقلال مقابل گل گهر سیرجان در بازی دور رفت نیز ساپینتو در واکنش به اعتراض های نیمکت حریف دقایقی وقت بازی را گرفت.

بررسی مجموع دقایق تلف شده توسط ساپینتو در مسابقاتی که از آنها یاد شد مشخص می کند بیشترین زمان تلف شده از یک مسابقه مربوط به بازی استقلال مقابل مس کرمان بود که چیزی در ۶ دقیقه وقت بازی گرفته شد. اما به یاد داریم فصل گذشته و در دیدار دربی برگشت(۲۶ اسفند ۱۴۰۱) پس از اعتراض یحیی گل محمدی به تصمیم سیدمهدی سیدعلی (داور مسابقه)، سرمربی تیم پرسپولیس حدود هشت دقیقه درون زمین چمن ورزشگاه آزادی ایستاده بود و با تیم داوری صحبت می کرد.

یحیی گل محمدی هشت دقیقه زمان بازی دربی دور برگشت فصل قبل را صرف چانه زنی با داور مسابقه کرد تا از این نظر یک رکورد کم نظیر را به خود اختصاص داده باشد. جالب است که ریکاردو ساپینتو با وجود همه حاشیه‌ها و محرومیت‌های این فصلش هنوز هیچ مسابقه‌ای را به اندازه ۸ دقیقه متوقف نکرده و از این نظر به رکورد یحیی گل محمدی نرسیده است.

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها