الهامی دوباره به نیمه نهایی رسید

صعود سخت استقلال با دوجین موقعیت

در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز دو مسابقه برگزار شد که با صعود استقلال و هوادار همراه بود.

صعود سخت استقلال با دوجین موقعیت

به گزارش تیترکوتاه، تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:30 در ورزشگاه تختی جم به مصاف تیم دسته اولی پارس جنوبی رفت و با یک گل به برتری رسید.

آبی‌پوشان باوجود ارائه یک بازی برتر نتوانستند از موقعیت های پرتعداد خود در طول 90 دقیقه استفاده کنند تا کار به وقت های اضافی بکشد اما در دقیقه 97 توسط سعید مهری به گل دست یافتند و در نهایت جواز صعود گرفتند.

شاگردان ریکاردو ساپینتو همچنین در دقیقه 15 توسط محمد محبی یک ضربه پنالتی را از دست دادند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا(46- آرمان رمضانی)، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی(83 - پیمان بابایی)، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری(103 - امید حامدی‌فر)، مهدی مهدی‌پور(70 - آرش رضاوند)، محمد محبی(46 - رضا میرزایی)، مهدی قایدی و ارسلان مطهری(46 - زبیر نیک‌نفس).

 

الهامی همچنان برنده در جام حذفی

در دیگر بازی امروز از ساعت 18 استقلال ملاثانی و هوادار در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی به برتری 2 بر یک تیم هوادار انجامید. محمد چهارمحالی دروازه آبی‌های ملاثانی را در دقیقه 39 گشود، اما محمدامین سعیداوی گل تساوی را در دقیقه 66 به ثمر رساند. البته این پایان کار نبود و تیم هوادار در دقیقه 3+90 توسط مسعود شجاعی به گل دوم رسید و به برتری دست یافت تا ساکت الهامی دوباره به نیمه نهایی جام حذفی برسد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها