چرا درویش به عربستان نرفت؟

درحالیکه برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از جمله حسین شهریاری رئیس هیات مدیره این باشگاه کاروان سرخپوشان را در سفر به عربستان همراهی کردند ، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس از همراهی تیم خودداری کرد.

چرا درویش به عربستان نرفت؟

به گزارش تیترکوتاه، با توجه به اختلافات مالی موجود میان بازیکنان تیم و درویش ، آقای مدیرعامل تصمیم گرفت از بازیکنان تیم دور باشد تا حاشیه ای برای خودش و تیم به وجود نیایید. درویش این روزها سعی می کند از حاشیه های مالی تیم که صدای سرخپوشان را درآورده دوری کند تا وضعیت از چیزی که هست بدتر نشود!

زیارت خانه خدا ، فقط مدیران!

قرار بود اعضای تیم پرسپولیس بعد از بازی با النصر عربستان راهی مکه شده و به زیارت خانه خدا بروند اما ظاهرا این برنامه منتفی شده و فقط برخی از همراهان تیم در این مراسم حاضر می شوند!

به گزارش تیتر کوتاه با توجه به اینکه تیم مجبور بود با پرواز به جده رفته و از آنجا با اتوبوس راهی مکه شوند و زمان زیادی صرف این سفر می شد تصمیم زیارت تغییر کرد و فقط اعضای هیات مدیره که همراه تیم به عربستان رفته اند راهی شهر مکه می شوند و بقیه اعضای تیم به تهران بر می گردند. به نظر می رسد هدف برخی از اعضای هیات مدیره از همراهی پرسپولیس در سفر به مکه همین زیارت بوده و قصد همراهی کردن تیم را نداشته اند.

ناراحتی شدید باقری از درویش!

کریم باقری مربی فصل قبل سرخپوشان پرسپولیس اول فصل به خاطر وجود برخی از مشکلات نتوانست قراردادش را با این باشگاه تمدید کند. حال شنیدیم او خودش دیگر قصد بازگشت به تیم را ندارد!

به گزارش تیتر کوتاه مصاحبه های رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در مورد این بازیکن باعث شده تا باقری به این نتیجه برسد که درویش تمایلی به بازگشت او ندارد. ظاهرا درویش توان حل کردن مشکل او را داشته اما اقدامی نکرده و شنیدیم باقری اعلام کرده تا زمانیکه درویش در باشگاه پرسپولیس حضور دارد به این تیم باز نمی گردد. به نظر می رسد درویش دارد جایگاهش را در نزد اعضای تیم از دست می دهد!

 

اردلان بزرگ نیا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها