آغاز هفتمین روز بازی‌های آسیایی / تیراندازی برنز گرفت

رقابت ورزشکاران ایران در روز هفتم بازی‌های آسیایی هانگژو آغاز شده است و تیراندازی صاحب یک مدال برنز شد.

آغاز هفتمین روز بازی‌های آسیایی / تیراندازی برنز گرفت

هفتمین روز بازی‌های آسیایی هانگژو آغاز شده و ورزشکاران ایران تاکنون در تیراندازی، کوراش و اسکیت به رقابت پرداخته‌اند.

تیم تپانچه ایران با ترکیب هانیه رستمیان و امیر جوهری‌خو موفق به گرفتن مدال برنز میکس تپانچه بادی شد و نخستین مدال تیراندازی ایران را در این بازی‌ها کسب کرد.

در قایقرانی نیز هر پنج قایق ایران راهی فینال شدند.

نتایج کاروان ایران در روز پنجم بازی‌های آسیایی هانگژو:

تیراندازی

تیم تپانچه ایران با ترکیب هانیه رستمیان و امیر جوهری‌خو در خط آتش این ماده قرار گرفت که با مجموع ۵۷۵ امتیاز در رده سوم ایستاد.

تیم ایران برای کسب مدال برنز با پاکستان رقابت کرد و با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به برتری رسید و مدال برنز را کسب کرد. این نخستین مدال تیراندازان ایران در این بازی‌ها است.

قایقرانی

علی آقا میرزایی در کایاک یک‌نفره ۱۰۰۰ متر مردان، محمد نبی رضایی در کانو یک‌نفره ۱۰۰۰ متر مردان، هدیه کاظمی و الناز شفیعیان در کایاک دونفره ۵۰۰ متر، سپهر ساعتچی و پیمان قویدل در کایاک دونفره ۵۰۰ متر مردان و عادل مجللی و کیا اسکندانی درکانو دونفره ۵۰۰ متر به فینال صعود کردند.

اسکیت

نهال مقدم و سیده مهشید کیانی در هنگام طی کردن مسافت ۱۰ هزار متر نتوانستند زمان مد نظر را به ثبت رسانده و قبل از رد شدن از خط ‌پایان به کار خود پایان دادند.

امیر بهزادی و آزاد همتی در هنگام طی کردن مسافت ۱۰ هزار متر نتوانستند زمان مد نظر را به ثبت برسانند و قبل از رد شدن از خط ‌پایان به کار خود پایان دادند.

کوراش

مجید وحیدبریمانلو نماینده وزن ۶۶- کیلوگرم در نخستین دیدار خود در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ به مصاف چونگ هوانگ از ویتنام رفت و ضمن کسب برتری مقابل حریف خود، راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

بریمانلو در مرحله یک چهارم نهایی هم موفق به شکست نماینده چین تایپه شد و به نیمه نهایی صعود کرد. مرحله نیمه نهایی از ساعت ۹: ۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود.

بسکتبال سه‌نفره

تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران با پیروزی مقابل هند به یک‌چهارم نهایی بازی‌های آسیایی راه یافت‌.

تیم ایران با نتیجه نزدیک ۱۹ - ۱۷ به پیروزی دست یافت تا حریف تیم قدرتمند مغولستان در یک چهارم نهایی شود.

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها