یحیی: بازیکن جدید به باشگاه معرفی کردم / خط حمله پرسپولیس تقویت می‌شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه بازی‌ها حکم فینال را دارد و فرقی با دیدارهای جام‌حذفی ندارد، باید سال خوبی داشته باشیم تا روند موفقیت‌ها را ادامه دهیم.

یحیی: بازیکن جدید به باشگاه معرفی کردم / خط حمله پرسپولیس تقویت می‌شود

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن، اظهار داشت: بازیکنان با همه مشکلات، خوب تمرین می‌کنند و انگیزه دارند و فراتر از تصور ظاهر می‌شوند.

وی ادامه داد: مقابل تیمی بازی داریم که نشان داد تیم با کیفیتی است و بازیکنان خوبی به ویژه در فاز حمله دارد. روز سختی برای ما خواهد بود و نبود هواداران به ضرر تیم ماست. حضورشان انرژی بیشتری می‌دهد و اینکه، چه زمانی قرار است هواداران کنار ما باشند را خبر نداریم. اینکه شروع سال در غیاب هواداران بود نقطه ضعف بزرگی است.

گل‌محمدی ادامه داد: گرفتن سه امتیاز برای ما مهم و حساس است. همیشه به بازیکنانم می‌گویم دیداری که در پیش است، مهم‌ترین بازی عمرتان است. امیدورارم بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند و بازی جذابی برای دو تیم باشد.

وی در مورد رسیدن به رکورد ۱۰۰ بُرد، گفت: به این که چه رکوردی می‌زنیم و چه رکوردی ثبت می‌شود، فکر نمی‌کنیم. باید متمرکز برای برد در بازی فردا باشیم. نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و قابل پیش‌بینی نیست. یک چیزی را خیلی مطمئنم، بازیکنان ما با انگیزه بالا وارد زمین خواهند شد و امیدوارم تلاششان نتیجه بدهد.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با نداشتن مهاجم در ترکیبش، گفت: در خصوص بازیکنانی که رفته‌اند حرف ندارم اما یاسین سلمانی در این روزها که کنار ماست، نشان داد کیفیت و انگیزه خوبی دارد اما کار زیاد دارد و باید نشان دهد تا از کیفیت فنی بالایی برخوردار است. این فضا را برای او مهیا می‌کنیم تا آماده شود. باید خودش هم اراده داشته باشد تا به سطح اول برسد. بازیکنی جذب می‌کنیم که بتوانند به ما کمک کنند نه اینکه از سر ناچاری بازیکن بگیریم. باید بازیکنی جذب شود که باری از روی دوش ما بردارد، وگرنه هزینه اضافی است.

وی افزود: برای خرید بازیکن محدودیت نداریم و سقف قراردادها اجازه نمی‌دهد بازیکن موردنظر را بخریم، اما دنبال این هستیم که تیم را در خط حمله تقویت کنیم. یک بازیکن در خط حمله به باشگاه معرفی کردم که بند جدایی‌اش زیاد بود و نمی‌شد او را جذب کرد.

گل‌محمدی در رابطه با جذب دروازه‌بان خارجی، گفت: بحث دروازه بان برزیلی فعلا منتفی است. نگران دروازه هستیم اما دو جوان خوب داریم که بی‌تجربه هستند و نیاز به بازی و تجربه دارند، اما شرایط مالی را برای اینکه دو بازیکن خارجی اضافه کنیم، باید در نظر بگیریم. اگر قرار باشد بازیکنی جذب کنیم ترجیح می‌دهم در خط حمله باشد.

وی ادامه داد: نگاهی که مدیران عربستان به فوتبال دارند با نگاه مدیران ما متفاوت است. آنها به فوتبال به عنوان یک صنعت و پدیده اجتماعی نگاه می‌کنند که باعث نشاط می‌شود اما نگاه ما این است که ورزشکاران پول زیاد می‌گیرند. فوتبالیست‌ها و ورزشکاران نان حلال می‌خورند. کسی که انتقاد می‌کند اگر توانست ۱۰ دقیقه تمرین کند، بعدش منتقد شود. انتظارم از مهدی تاج، مهدی محمدنبی، منصور قنبرزاده و کشوری‌فرد این است که از حق دفاع کنند. امروز یک حرف می‌زنند و فردا حرف دیگر می‌زنند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها