نتایج اولین دیدار های لیگ بیست و سوم

در این گزارش نتایج اولین دیدار های لیگ بیست و سوم فوتبال را مشاهده می کنید.

نتایج اولین دیدار های لیگ بیست و سوم

لیگ برتر بیست و سوم از امروز (چهارشنبه) با برگزاری پنج دیدار آغاز شده است. این دوره از رقابت‌ها از ساعت ۱۹ با دیدار نساجی - پیکان در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر شروع شد. در مهم‌ترین بازی امروز هم پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میزبان آلومینیوم اراک بود که با یک گل در این دیدار به پیروزی رسید.

نساجی یک - پیکان یک (نتیجه نهایی)

ورزشگاه: وطنی قائم‌شهر

گل‌ها: امیر طاهر (دقیقه ۳۰) برای پیکان و وحید محمدزاده (دقیقه ۸۴) برای نساجی

شرح گل‌ها: سامان نریمان جهان پس از نفوذ از جناح چپ به داخل محوطه جریمه نساجی پاس کات‌بک داد تا امیر طاهر در بین مدافعان نساجی به توپ برسد و دروازه مظاهری را باز کند. (گل اول پیکان)

ارسال ایستگاهی فرشید اسماعیلی از جناح چپ به دهانه دروازه پیکان باعث شد که محمدزاده از موقعیت پیش‌آمده استفاده کند و با ضربه سر دروازه پیکان را باز کند. (گل اول نساجی)

ملوان یک - ذوب آهن ۲ (نتیجه نهایی)

ورزشگاه: سیروس قایقران

گل‌ها: محمدحسین اکبرمنادی (دقیقه ۴۶، گل به خودی) و عرفان معصومی (دقیقه ۵۲) برای ذوب آهن و مسعود زائر کاظمینی (دقیقه ۴۷) برای ملوان

شرح گل‌ها: شوت بازیکن ذوب آهن از پشت محوطه جریمه به تیرک افقی دروازه برخورد کرد اما با بدشانسی اکبرمنادی، دروازه‌بان ملوان، این توپ بازگشت و به پشت اکبرمنادی خورد و وارد دروازه ملوان شد. (گل اول ذوب آهن)

ملوان بلافاصله پس از به ثمر رسیدن گل نخست ذوب آهن به بازی برگشت و زائر کاظمینی در شلوغی محوطه جریمه استفاده کرد و بازی را به تساوی کشاند. (گل اول ملوان)

عرفان معصومی در موقعیتی تک به تک توانست توپ را در زاویه موافق وارد دروازه ملوان کند تا ذوب‌آهن پیش بیفتد. (گل دوم ذوب آهن)

پرسپولیس یک - آلومینیوم اراک صفر (نتیجه نهایی)

ورزشگاه: آزادی تهران

گل‌ها: علی نعمتی (دقیقه ۳۸)

شرح گل‌ها: پاس عالی سروش رفیعی از میانه میدان برای علی نعمتی، مدافع چپ پرسپولیس را در موقعیتی مشکوک به آفساید با احمد گوهری تک به تک کرد تا نعمتی با ضربه‌ای چیپ، دروازه آلومینیوم را به زیبایی باز کند.

گل‌گهر ۳ - فولاد صفر (نتیجه نهایی)

ورزشگاه: شهید سلیمانی سیرجان

گل‌ها: احمد زنده‌روح (دقیقه ۲۱) و علی‌اصغر عاشوری (دقیقه ۴+۴۵) و علیرضا علیزاده (دقیقه ۷۷)

شرح گل‌ها: احمد زنده‌روح از روی نقطه پنالتی دروازه شهاب گردان را در دقیقه ۲۱ باز کرد. (گل اول گل‌گهر)

علی اصغر عاشوری با نفوذ از بین مدافعان فولاد در موقعیت تک به تک با گردان، توپ را از بالای سر او عبور داد تا دروازه شاگردان منصوریان برای بار دوم باز شود. (گل دوم گل‌گهر)

ارسال ایستگاهی ابوالفضل رزاق‌پور از جناح چپ در میانه محوطه جریمه فولاد با ضربه سر علیزاده همراه شد تا گل سوم گل‌گهر وارد دروازه فولاد شود. (گل سوم گل‌گهر)

استقلال خوزستان یک - شمس‌آذر قزوین یک (نتیجه نهایی)

ورزشگاه: غدیر اهواز

گل‌ها: پوریا سرآبادانی (دقیقه ۶۰) برای شمس آذر و بهروز بارانی (دقیقه ۹۱) برای استقلال خوزستان

شرح گل‌ها: روی چند رفت و برگشت در داخل محوطه جریمه استقلال خوزستان و دو واکنش خوب از سوی گروسیان، در نهایت پوریا سرآبادانی دروازه خالی میزبان را باز کرد. (گل اول شمس آذر)

روی یک ضد حمله استقلال صاحب موقعیت شد و بازیکن این تیم بعد از دریبل چند نفر و شوت به سمت دروازه، هم تیمی خود را در موقعیت ریباند قرار داد و بهروز بارانی دروازه شمس آذر را در دقیقه نود باز کرد. (گل اول استقلال خوزستان)

 

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها