تبلیغات تصویری | نمایشگاه تهران

فیلمبرداری در نمایشگاه تهران انحصاری شد؟ / بیکاری در انتظار صدها نفر

شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران در تصمیمی غیرمنتظره تمام تبلیغات ویدیویی رویدادهای نمایشگاهی را به یک شرکت گمنام واگذار کرد.

فیلمبرداری در نمایشگاه تهران انحصاری شد؟ / بیکاری در انتظار صدها نفر

شنیده های تیتر کوتاه حاکی از آن است که به تازگی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران در اقدامی مخفیانه و بدون طی شدن تشریفات اداری انحصار ویدیوهای نمایشگاهی را به یک شرکت نه چندان نام آشنا در صنف رویدادهای نمایشگاهی واگذار کرده است.

ظاهرا از این پس به جز این شرکت هیچ کدام از مجموعه ها و افراد فعال در حوزه تبلیغات تصویری و حتی رسانه های تخصصی، اجاره فیلم برداری از فضای داخل سایت بین المللی تهران را نداشته و مشارکت کنندگان رویدادهای نمایشگاهی صرفا باید نیاز های تصویری خود را از طریق این مجموعه خاص رفع کنند.

روابط عمومی نمایشگاه بین المللی اخیرا این پیام را برای بسیاری از شرکت های نمایشگاهی ارسال کرده است:

مشارکت کنندگان گرامی
با سلام و احترام

نظر به تاکید مدیریت روابط عمومی نمایشگاه بین المللی تهران در رابطه با عدم استفاده از دوربین عکاسی و فیلمبرداری در طول نمایشگاه لازم است در صورت نیاز کتبا تقاضای خود را به ستاد اجرایی تحویل داده تا پس از هماهنگی مجوز های لازم دریافت شود.               باتشکر

این در حالی است که تنها در تهران بیش از ۱۰۰ شرکت و رسانه در این حوزه فعالیت دارند که  اکنون درآمد آنها به شکلی غیر منتظره از بین خواهد رفت. ضمن اینکه شرکت های حاضر در رویدادهای نمایشگاهی نیز در یک فضای غیر رقابتی باید هرچه این شرکت برایشان تولید کرد را بپذیرند و خبری از تنوع و حق انتخاب برای بهترین تصمیم در کار نیست.

خبرنگار تیتر کوتاه در تماسی ناشناس و در پوشش یک مشتری با شرکتی که گفته می شود این انحصار را دریافت کرده، تماس گرفت و موفق شد با یکی از کارشناسان آن گفتگو کند. وی در پاسخ تماس ضمن تایید اصل موضوع اظهار داشت: ما در حال حاضر تنها مجموعه ای هستیم که اجازه فیلمبرداری و تصویربرداری تبلیغاتی در نمایشگاه تهران را داریم و این امتیاز از دیگر مجموعه ها سلب شده است.

سوالی که برای اکثر افراد فعال در حوزه تصویر و حتی مشارکت کنندگان و برخی برگزارکنندگان نمایشگاهی مطرح شده این است که آیا مزایده ای برای واگذاری تبلیغات ویدیویی به شرکت مذکور برگزار شده یا همه توافقات پشت درب های بسته بوده است!

در روزهایی که توپخانه حملات غیرمنطقی شورای شهر تهران برای تعطیلی نمایشگاه بین المللی فعال شده و مدیران ارشد شهری هر روز طی مصاحبه ها و بخشنامه هایی پایان کار این مجموعه را فریاد می زنند، مسئولان نمایشگاه تهران بدون توجه به این اتفاقات، مشغول اتخاذ تصمیمات عجیبی هستند که البته انتفاع جمعی در آنها نیست و به نظر می رسد صرفا تامین کننده نفع یک عده خاص است.

تیتر کوتاه آمادگی خود مبنی بر انعکاس جوابیه شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران و انتشار آن در این رسانه را اعلام می کند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها