اختصاصی تیتر کوتاه:

گردهمایی بزرگ فعالان صنعت لوازم خانگی در نمایشگاه تهران / نمایشگاه فرش ماشینی تهران ۱۵ ساله شد

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی آغاز به کار کرد.

گردهمایی بزرگ فعالان صنعت لوازم خانگی در نمایشگاه تهران / نمایشگاه فرش ماشینی تهران ۱۵ ساله شد

مراسم افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی و پانزدهمین نمایشگاه فرش ماشینی تهران امروز چهارشنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت،  علی اکبر تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع معادن مجلس،  احمدرضا علایی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران، روسای انجمن های تخصصی صنعت فرش و لوازم خانگی و جمعی از فعالان و متخصصان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

این نمایشگاه با مشارکت ۳۰۹ شرکت داخلی و خارجی شامل ۱۲ شرکت نمایندگی خارجی و ۱۷ شرکت تولیدکننده قطعات خارجی از کشورهای چین و ترکیه آخرین توانایی ها، دستاوردها و خدمات خود در زمینه‌های لوازم گرمایشی و سرمایشی مانند یخچال، بخاری، آبگرمکن، لوازم و ابزار آشپزخانه مانند سرویس قاشق و چنگال، ماشین‌های شوینده مانند لباسشویی و ظرفشویی، لوازم و تجهیزات صوتی و تصویری، انواع ظروف مانند چدن، کتری، نقره، بلور، لوازم و تجهیزات پخت و پز مانند اجاق گاز، باربیکیو، لوازم خانگی مانند اتو، جاروبرقی، سشوار، ساعت، چای‌ساز، چرخ خیاطی، انواع قطعات لوازم برقی مانند شیرآلات، سیم، کمپرسور و... را در فضایی بالغ بر ۲۱ هزار مترمربع به نمایش گذاشته‌اند.

متخصصان، علاقه مندان و فعالان این حوزه از امروز تا ۶ آبان می‌توانند از ساعت ۸ الی ۱۵ و در سالن‌های ۱۸، ۳۱، ۳۵، ۳۸، ۳۸ آ، ۳۸ ب، ۴۰، ۴۱ و ۴۴ از این رویداد بازدید کنند.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کف پوش ها، موکت و فرش ماشینی صنایع وابسته آغاز به کار کرد.

مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کف پوش ها، موکت و فرش ماشینی صنایع وابسته امروز چهارشنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

این نمایشگاه با مشارکت ۱۵۰ شرکت آخرین توانایی ها، دستاوردها و خدمات خود در زمینه‌های انواع قالی، فرش دستباف، قالیچه، گلیم، تابلو فرش، فرش روستایی و عشایری و فرش‌های مدرن را به نمایش گذاشته‌اند.

متخصصان، علاقه مندان و فعالان این حوزه از امروز تا ۶ آبان می‌توانند از ساعت ۸ الی ۱۵ و در سالن‌های ۵، ۶، ۷، ۸ و ۹، ۱۰ و ۲۷ از این رویداد بازدید کنند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها