اختصاصی تیتر کوتاه:
محمد ثاقبی - کارشناس و فعال دیجیتال مارکتینگ
گلوسیر فقط یکی از شرکت هایی است که در راهبرد تبلیغاتیشان، به دنبال خلق داستانی منحصر به فرد هستند. شرکت اری هم با…
محمد ثاقبی - کارشناس و فعال دیجیتال مارکتینگ
برای افزایش سطح مهارت و توانایی خود برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی نیازمند مطالعه منابع مناسبی هستید. منابع این…
هرساله، انواعی از سبک و سیاق طرح و رنگ در صنعت بسته بندی و لیبل محبوب می شود که همه چیز، از مدل فکر کردن طراح برای…
شرکت معروف بیمه بیلبوردی را در سطح شهر با هدف افزایش فروش بیمه بدنه اکران کرده است.
در حال حاضر رستوران هایی با نام هایی مانند «مش دونالد» با هدف ایجاد تشابه با رستوران های زنجیره ای مک دونالد در سطح…
توجه به عرفان، رونق دوباره سبک پانک، فراواقع گرایی، احیای دوباره برخی فنون رایج در مجلات قدیمی و ارایه تصویری متفاوت…
تصویر نیرومند تبلیغاتی ۴ ویژگی اساسی دارد. در این میان، ویژگی و عنصر اصلی به «استدلال» مربوط می شود.
مدیران طراحی شرکت کوکاکولا بالاخره تصمیم خود را عملی و بعد از حدود هفت دهه، تصویر پرتقال معروف را از لوگوی فانتا حذف…