اختصاصی تیتر کوتاه:

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه سنگ تهران برای اولین بار در شهر آفتاب

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه سنگ تهران برای اولین بار در شهر آفتاب

سیزدهمین نمایشگاه بین ‌المللی سنگ تهران با حضور شرکت هایی از ایران و ۶ کشور دیگر در محل نمایشگاه بین ‌المللی شهر آفتاب آغاز به کار کرد.

مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ تهران امروز ۸ خرداد ماه با حضور رضا محتشمی ‌پور معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صمت، محمدرضا بهرامن‌ ریس خانه معدن ایران، بهرام شکوری رییس انجمن مس ایران، اعضای انجمن سنگ تزئینی ایران و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار شد.

۱۲۰ شرکت ایرانی همراه با  ۱۰ شرکت‌ از ۶ کشور چین، روسیه، هند، ایتالیا، ترکیه و یونان در فضایی به وسعت ۲۰ هزار متر مربع آخرین دستاوردها و محصولات خود در زمینه های ماشین‌آلات و تجهیزات معدنی، ملزومات مصرفی و فرآوری معادن را در معرض دید متخصصان و فعالان این حوزه قرار داده اند.

اتفاقی جدید در برگزاری نمایشگاه سنگ تهران

مدیربرگزاری این نمایشگاه در گفتگو با تیتر کوتاه با بیان اینکه برای اولین بار در طول برگزاری این رویداد، شرکت های حاضر در نمایشگاه به سه گروه تقسیم شده اند و در سالن های تفکیک شده به معرفی محصولات و خدمات خود مشغول هستند. به واسطه برگزاری این رویداد در شهر آفتاب و سالن های بسیار عالی این سایت، این امکان برای ما فراهم شد تا جرثقیل های بزرگ و غول پیکر را وارد سالن کنیم و بلوک های معدنی را در سالن نمایشگاهی به نمایش بگذاریم.

مطیعی افزود: زیرساخت های شهر آفتاب کاملا استاندارد و به روز است. ما دوازده دوره از این رویداد را در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کردیم که با مشکلات و چالش های متعددی از جمله ترافیک، ستون های داخل سالن ها و عدم غرفه سازی های بزرگ همراه بود. خوشبختانه این مشکلات در سایت نمایشگاهی شهر آفتاب وجود ندارد. از طرفی یکی از معضلات بزرگ سایت تهران بازدید افراد غیر متخصص از نمایشگاه ها بود که خوشبختانه چنین مشکلی نیز در سایت نمایشگاهی شهر آفتاب وجود ندارد و تنها بازدیدکنندگان تخصصی از این نمایشگاه بازدید می کنند.

نمایشگاه-سنگ

ظرفیت خوب شهر آفتاب برای برگزاری رویدادهای صنعتی

رضا محتشمی‌پور، معاون امور معادن وزیر صمت نیز در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه این نمایشگاه و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سهم صنعت سنگ تزئینی در ارز آوری کاهش پیدا کرده اما به دنبال افزایش ظرفیت‌ ها هستیم که از جمله آنها اصلاح مقررات محدود کننده و حضور در بازارهای جهانی است.

او با اشاره به ظرفیت نمایشگاه بین‌ المللی افزود: نمایشگاه بین ‌المللی یک گام رو به جلو بود، در حقیقت برگزاری چنین نمایشگاه هایی ظرفیت محصولات را نشان می ‌دهد. در بخش ماشین ‌آلات جای کار جدی وجود دارد و باید شاهد فعالیت بیشتر از این در حوزه مذکور باشیم. همچنین در نمایشگاه شهر آفتاب ظرفیت‌ های مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌ ها وجود دارد که باید از این ظرفیت ‌ها در راستای اعتلای صنعت کشور استفاده کرد.

به گزارش تیتر کوتاه این نمایشگاه از امروز تا جمعه (دوازدهم خرداد) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب پذیرای متخصصان و علاقه‌مندان است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها