اختصاصی تیتر کوتاه:

ایران هلث ۲۴ ساله شد

ایران هلث ۲۴ ساله شد

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، داروئی و آزمایشگاهی افتتاح شد.

مراسم افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، داروئی و آزمایشگاهی (ایران هلث) امروز ۶ خرداد با حضور جمعی از متخصصان و فعالان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

در این دوره از برگزاری این رویداد بیش از ۴۰۰ شرکت فعال در حوزه سلامت کشور آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه های ساخت تجهیزات پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی را در معرض دید علاقه مندان، متخصصان و فعالان این حوزه قرار داده اند.

برگزاری این  نمایشگاه ها، فرصتی برای دست اندرکاران صنعت سلامت و پزشکی کشور فراهم می‌کند تا با تبادل اطلاعات و آشنایی با دستاورد‌های روز جهانی در کنار حمایت‌های مسئولان به تدریج شاهد پیشرفت، شکوفایی و خودکفایی در این زمینه باشیم.

در ایران هلث امسال، مانند سال های گذشته کارگاه های آموزشی مفیدی به منظور بازآموزی مهندسان تجهیزات پزشکی شبکه بهداشت و درمان کل کشور برگزار خواهد شد. رونمایی از چند محصول جدید در حوزه محصولات پزشکی، آزمایشگاهی،دندانپزشکی و ملزومات دارویی نیز از دیگر برنامه های جانبی این دوره از برگزاری ایران هلث خواهد بود. هیئت های تجاری نیز با هماهنگی سازمان توسعه تجارت از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

گفتنی است این رویداد از امروز تا ۹ خرداد  ماه و از ساعت ۸ الی ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان علاقه مندان، متخصصان و فعالان این حوزه خواهد بود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها