گزارش اختصاصی تیتر کوتاه از پاریس:

نمایشگاهی که در آن «همه چیز برای مشتری» است + تصاویر

تمرکز این نمایشگاه بر معرفی راهکارهای نوین تبلیغات و فروش از جمله بازاریابی دیجیتال، تجربه مشتری، داده و هوش مصنوعی است.

نمایشگاهی که در آن «همه چیز برای مشتری» است + تصاویر

نمایشگاه ALL4CUSTOMER پاریس، به عنوان رویدادی حرفه‌ای با محوریت تجربه مشتری، بازاریابی دیجیتال، تجارت الکترونیک، داده و هوش مصنوعی در تاریخ‌های ۲۶، ۲۷ و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ در پارک نمایشگاهی پورت دو ورسای برگزار شد.

این نمایشگاه تخصصی و البته بین المللی، برای به اشتراک گذاشتن آخرین ترندها، تکنولوژی ها و نوآوری‌ها در مدیریت روابط مشتری است که قبلاً با نام‌های "ای-مارکتینگ پاریس" و "استراتژی مشتری" شناخته می‌شد.

نمایشگاه-تبلیغات-فرانسه-4

تمرکز این نمایشگاه بر معرفی راهکارهای نوین تبلیغات و فروش از جمله بازاریابی دیجیتال، تجربه مشتری، داده و هوش مصنوعی است. همچنین برای کارشناسان ارتباطات، تبلیغات و فروش فرصت های آموزشی در مورد فناوری‌ها و راهکارهای جدید در بازار را ارائه شده است.

هدف این رویداد نیز ایجاد یک پلتفرم است که بازیگران در این حوزه بتوانند ایده‌های خود را را به اشتراک بگذارند و راهکارهایی برای بهینه‌سازی روابط مشتری خود پیدا کنند.

نمایشگاه-تبلیغات-فرانسه-6

امسال، نمایشگاه با موضوع "کشف راه‌حل‌های جدید، پذیرش نوآوری‌ها" متمرکز بر آینده است. در این سه روز نمایشگاه برنامه های جانبی از جمله کنفرانس‌ها، کلاس‌های آموزشی و کارگاه‌هایی با میزبانی برترن برند های دنیا مانند پلتفرم های سیسکو و زوم برگزار شد که امکان توسعه مهارت های فردی و سازمانی با روش‌ها و فناوری‌های بازاریابی و روابط مشتری جدید آموزش فراهم شود تا در جهانی که به طور مداوم در حال تکامل است، رقابتی و کارآمد بمانند.

نمایشگاه-تبلیغات-فرانسه-۱

در زیر موضوعات اصلی که در کنفرانس‌های اصلی نمایشگاه تمامی مشتریان ۲۰۲۴ مورد بحث قرار می‌گیرند آمده است:

  • احیا کردن انگیزه مشتریان، با اعلام برندگان جوایز روابط مشتری
  • چالش های بین‌المللی شدن – استراتژی های نوین ایجاد بنچمارک
  • از مسیر تا تجربه، از استاندارد تا احساس
  • استفاده بهینه از هوش مصنوعی در روابط به منفعت مشتریان و کارمندان
  • تجربه مشتری: استانداردهای جدید تجارت الکترونیک
  • عوامل تفاوت‌آفرین از نظر CSR/ESG تجربه مشتری
  • تجارت الکترونیک: B2B و  B2C: قدرت رابطه در توسعه سازمان
  • پیاده سازی تبلیغات هوشمند و شخصی سازی شده

نمایشگاه-تبلیغات-فرانسه-3

شرکت نمایشگاهی WeYou Group این رویداد را با حضور ۳۰۰ غرفه دار بین المللی کلید زد. طی سه روز برگزاری رویداد، کنفرانس‌ها، کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی متعددی پیش روی ۱۶ هزار نفر بازدیدکننده قرار گرفت.

نمایشگاه All4Customer Paris به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای سالانه در حوزه مدیریت روابط مشتری و فناوری‌های مرتبط، فرصتی مناسب برای تبادل نظر و شناخت نوآوری‌های صنعتی است و همچنین به کارشناسان و صاحبان کسب و کار این امکان را می‌دهد تا با بهترین روش‌ها و ابزارهای روز دنیا در این زمینه آشنا شوند و روابط مشتری خود را بهبود بخشند.

فریبا واحدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها