اختصاصی تیتر کوتاه؛

ظلم به صنعتگران نتیجه نداد / شهرداری از تحریم های نمایشگاهی کوتاه آمد

سازمان زیباسازی شهرداری تهران با حکمی ممنوعیت اکران بیلبوردهای تبلیغاتی نمایشگاه بین المللی تهران را ملغی اعلام کرد.

ظلم به صنعتگران نتیجه نداد / شهرداری از تحریم های نمایشگاهی کوتاه آمد

چندی پیش مهدی چمران رییس شورای شهر تهران با صدور نامه ای خطاب به شرکت های تبلیغاتی طرف قرارداد با این شورا از ممنوعیت درج بنرهای تبلیغاتی نمایشگاه های بین تهران در سطح شهر تهران خبر داد.

موضوعی که عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی آن را فاقد وجاهت قانونی دانست و نسبت به آن واکنش نشان  داد و به فرمانداری تهران اعلام کرد: « اعمال ممنوعیت هر گونه تبلیغات محصولات، کالاها و خدمات از امور حاکمیتی بوده و خارج از اختیارات و حوزه عملکرد شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار دارد. لذا مستدعی است دستور فرمایید نسبت به لغو یا عدم تایید مصوبه مذکور اقدام لازم معمول و نتیجه به این دفتر منعکس شود.»

در همین زمینه سازمان زیباسازی شهرداری تهران امروز حکم ممنوعیت اکران بیلبوردهای تبلیغاتی نمایشگاه بین المللی تهران را ملغی اعلام کرد.

در بخشی از نامه محمدرضا میبدی خندقی سرپرست معاونت تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران به مدیران شرکت های تبلیغاتی طرف قرارداد با این شرکت آمده است:  «پیرو نامه شماره ۹۵۹۰۳۸ به تاریخ ۲۴ / ۰۸ / ۱۴۰۲ در خصوص ممنوعیت اجرای تبلیغ برای نمایشگاه های بین المللی تهران در راستای تکریم و کمک به مشکلات اقتصادی شرکت های تبلیغاتی، نامه فوق الذکر تا اطلاع ثانوی ملغی می باشد.»

نامه-سازمان-زیباسازی

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها