اختصاصی تیتر کوتاه:

تقویم نمایشگاه های تهران در ۱۴۰۳ + دانلود

تقویم نمایشگاهی تهران برای سال ۱۴۰۳ بسته شد.

تقویم نمایشگاه های تهران در ۱۴۰۳ + دانلود

شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران تقویم رویدادهای نمایشگاهی سال جاری را در تارنمای این شرکت بارگزاری کرد.  بر همین اساس دور جدید رویدادهای نمایشگاهی از تاریخ ۲۹اردیبهشت  سال ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

بر اساس تقویم نمایشگاهی سایت تهران، ۶۱ عنوان رویداد در سال جاری برگزار خواهد شد که از مهم ترین این رویدادها می توان به شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی، سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع و...اشاره کرد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران نیز از دیگر رویدادهای مهم در این تقویم نمایشگاهی است. این رویداد نیز از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی (فولاد،صنایع معدنی،آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری)، یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته، سومین نمایشگاه بین المللی تحول خودرو و خدمات وابسته نیز از سایر رویدادهای مهم نمایشگاه تهران هستند که در سال آینده برگزار خواهند شد. 

برای دانلود تقویم نمایشگاهی سایت تهران اینجا کلیک کنید.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها