گفت و گوی تیترکوتاه با سلاح ورزی:

ضربه مهلک تعطیلی نمایشگاه تهران به تولید/ جای این تصمیمات بیشتر فسفر بسوزانید

سلاح ورزی گفت: تعطیل کردن نمایشگاه بین المللی تهران شاید راحت‌ترین راه‌حل برای تصمیم گیران باشد اما قطعا بهرین تصمیم نیست.

ضربه مهلک تعطیلی نمایشگاه تهران به تولید/ جای این تصمیمات بیشتر فسفر بسوزانید

چندی  است که  شورای شهر تهران پیکان انتقادات خود را به سمت نمایشگاه بین المللی تهران گرفته و دلیل اصلی ترافیک تهران را برگزاری رویداد نمایشگاهی در این سایت می داند. اما فعالان اقتصادی معتقدند که تعطیلی نمایشگاه تهران ضربه  مهلکی به بدنه تولید و همچنین صنعت نمایشگاهی کشور به شمار می آید. در همین راستا با  رئیس اتاق بازرگانی ایران به گفت و گو پرداختیم.

سلاح ورزی در مورد تعطیلی نمایشگاه بین‌المللی نظر خود را اینگونه بیان کرد: این موضوع یکی از روش‌های مدیریتی است که پاک کردن صورت مسئله را بهترین راه‌حل می‌دانند. تعطیل کردن نمایشگاه شاید راحت‌ترین راه‌حل برای تصمیم گیران باشد اما قطعا بهرین تصمیم نیست.

وی افزود: اساسا با توجه به موقعیت مکانی نمایشگاه، امکانات و زیر ساخت‌ها و همینطور قدمتی که دارد، محلی بسیار مهم برای برگزاری رویدادهای نمایشگاهی به صورت ملی و بین‌المللی است. قطعا تعطیلی این نمایشگاه ضربه‌ای مهم به محصول، کالا، خدمات و تولید‌کننده ایرانی است.

سلاح ورزی در پایان تاکید کرد: قطعا اگر قدری فسفر بیشتری بسوزانیم می توان راه‌حل بهتر و بهینه تری را ارائه کرد تا هم معضل ترافیک برطرف شود و هم جلوی صرف نظر کردن از این ظرفیت بزرگ نمایشگاهی گرفته خواهد شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر