تاریخ‌سازی دوباره والیبالیست‌های جوان؛ گریه کردند و خندیدند

معرفی نسل جدید برای رقابت با جانشینان نسل طلایی

والیبال ایران بار دیگر در رده جوانان قهرمان جهان شد تا از نسل جدیدی برای آینده تیم ملی رونمایی شود.

معرفی نسل جدید برای رقابت با جانشینان نسل طلایی

به گزارش تیترکوتاه، ملی پوشان والیبال ایران با هدایت غلامرضا مومنی مقدم در بیست‌ودومین دوره مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان در منامه بحرین با غلبه بر ایتالیا و بدون شکست به مقام قهرمانی رسیدند تا اتفاق سال ۲۰۱۹ بار دیگر تکرار شود.

در آن دوره نیز ایران تحت هدایت بهروز عطایی در فینال مسابقات با حساب سه بر دو ایتالیا را شکست داد و برای نخستین بار قهرمان جهان شد.

آن سال پدیده های جدیدی به والیبال ایران معرفی شدند که امروز در تیم ملی بزرگسالان به عنوان جانشینان نسل طلایی والیبال شناخته می‌شوند، ستاره‌هایی مثل امیرحسین اسفندیار، محمدرضا حضرت‌پور، مرتضی شریفی، امیرحسین توخته، مهدی جلوه و...

جالب اینکه همین تیم با عطایی در مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال جهان در سال ۲۰۱۷ که در بحرین برگزار شد، توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

حالا نوبت به رونمایی از پدیده‌های تازه‌ای در والیبال ایران رسیده است که توانسته‌اند در روزهای ناکامی ملی‌پوشان بزرگسالان، شادی را به مردم هدیه کنند. به گفته خودشان قرار بوده در تمرینات سختی بکشند و گریه کنند تا در نهایت درون زمین بدرخشند و بخندند و حالا امیدوارند که خیلی زود با لباس تیم ملی بزرگسالان هم رو به دوربین‌ها شادی کنند.

بازیکنانی مثل عرفان نوروزی، مبین نصری، عرشیا به‌نژاد، پوریا حسین‌خانزاده، شایان سپهری‌فرد، امیرمحمد گلزاده، یونس جوان و سجاد جلوداریان که البته حسین‌خانزاده همین حالا هم توانسته به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کند و احتمالا نوبت به سایرین هم خواهد رسید.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها